Woops, vannkopper gitt!

missme86

Betatt av forumet
Ja, igår kveld la vi lillemann, han sovnet tungt, men etter to timer våkner han å hylgråter. Vi begge løper inn å da var han glovarm stakkar :-/ målte tempen og den var på 39,8. La han i vår seng å der sov han til halv ni i morrest, men når vi skulle skifte klær oppdaget vi 4 prikker på ryggen (blemmeaktig) tror nok dette er vannkopper. Spent på morgendagen for å se om det har utviklet seg noe mer. I barnehagen han går i på hans avdeling er 5 av 9 barn smittet, så blir ikke forundret om han og er det ;-) Greit å bli ferdig med det nå før jul tenker jeg :-)

Noen andre oktoberbarn som har hatt vannkopper eller annen form for sykdom denne høsten?

"Håper" det er det,så blir hanferdig med det :)
Her har han kun vært forkjølet, *bank i bordet*... Og for en tre ukers tid siden,kastet hanopp et par ganger... Og ikke noe mer. Ingenandre har blitt dårlig heller i huset......
Får så vondt når de ikke er helt i form....:(

"Godt" å bli ferdig med det da...
Ikke hatt vannkopper enda. Men siden hun begynte i barnehagen 15. okt, har vi vært hjemme med henne 4-5 ganger grunnet feber, hoste, oppkast og dårlig form. Hatt 2 uker med sykdom fri nå, og håper det holder en liten stund ihvertfall.
I tillegg har både jeg og gubben blitt smittet og hatt 2 runder med sykdom selv.
Ønsker meg sykdoms fri i jula i julegave...:)

Nei ingen flere prikker idag, hmm..! 40,2 i feber natta som var :-/ 2 nye tenner nede, tror det er det plager han. Blir alltid så dårlig når han får tenner.

Back
Topp