WOOOOHOOOOOO!!!!!!! ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hårballen`s mamma

Flørter med forumet
Endelig kan jeg juble etter 6 mnd lang kamp med NAV, jeg har fått innvilget omskolering og skal gå på folkeuniversitetet fra mandagen av!!! endelig få noe jeg kan jobbe innefor!!! har vært mye "blod, svette og tårer" bak kampen, så er så glad for nyheten kom i dag at det er endelig innvilget!!!! og beste bursdags gaven jeg kunne fått i dag!!! måtte dele det med dere au ja!!!

                ER SÅ GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
 
GRATULERER :D :D bra med litt gladsaker fra NAV også! vår sak om pappapermisjon kan også se ut til å løse seg :-O hva skal du gå på da?
 
YEY! Gratulerer i massevis. Det har skapt mye hodebry, men nå kan du senke skuldrene og glede deg. Og så lurer jeg på det samme som sneglen vår. Var det noe med barnepleie, kanskje?
 
blei desverre ikke det med barnepleie, for det hadde de bare hvert 5 år på skolen, å når jeg da sjekket så var det akk ferdi et kull i mai:/ å de sa at det var ekstremt vanskelig å få tak i jobb i det yrket her i Arendal:( så jeg valgte til slutt kontor og økonomi m/IT på folkeuniversitetet! Jobb som passerbra med samboere jobb, å jeg klarer! Lett å gå videre innen for personal ledelse etterpå eller regnskapsfører;)
 


Trone skrev:
Yiiiiiiiiiiiiiiiha!! Gratulerer her også jeg!! Dritbra at det løsner nå altså!! Er kjempeglad på dine vegne altså!!! Weeeeee!!!!!!!!


 
GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp