woolland størrelser

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som vet hvordan størrelsene er? Vi er i overgangen fra 92 til 98 nå.
Woolland har str 92/96 og 98/104.
Hvem skal man velge?
Noen som har nøyaktige mål?

Jeg vet ikke, men jeg hadde gått opp. Som regel har det gått fint her å bruke litt romslige klær. :) og å kjøpe klær som passer akkurat gjør jeg nesten aldri, for da syns jeg vi får så lite bruk ut av det. Helst om sommeren jeg gjør slikt :p

Når noe er 98-104 er d som regel mer en 98 enn en 104 så ville gått for det, bedre med en opprett på armer eller bein enn noe som er for smått.. [emoji6] og ull er ofte litt mindre i str enn bomull [emoji4]

Hvor høy er barnet da? Min jente er ca 1 meter og 92/96 passer henne akkurat nå. Hun er ganske slank, så hun fyller ikke veldig ut i bredden :)

Jenta mi på 120cm bruker 110/116 og det er mer enn stort nok til henne og :)

Når noe er 98-104 er d som regel mer en 98 enn en 104 så ville gått for det, bedre med en opprett på armer eller bein enn noe som er for smått.. [emoji6] og ull er ofte litt mindre i str enn bomull [emoji4]
De her er ikke små i størrelsen

Woolland er romslige i størrelsen. Gutten min passer fortsatt settet sitt i 74/80, og han bruker 86 i alt annet. Han har brukt samme settet to år på rad nå og i fjor var det egentlig litt for stort, men det gjorde ingenting fordi det ser fint ut uansett.

Hvor høy er barnet da? Min jente er ca 1 meter og 92/96 passer henne akkurat nå. Hun er ganske slank, så hun fyller ikke veldig ut i bredden :)
jeg tror ikke hun er 90 cm engang...

Vi har wooland til våre jenter tror de har 104 og 128 det passer fortsatt og de er egentlig over på størrelsen over. Ganske langt og smalt synes jeg i allefall buksene [emoji2]

Jeg går nok for 92/96. Ser at størrelsen under er 86/92.

Back
Topp