woohooo *oppdatert*

SweetCherry

Gift med forumet
da ble denne natten som forventet!

nathaniel hostet, hostet og hostet slik at kristian måtte sove i stuen for at jeg kunne ha nathaniel på vårt soverom (da får kristian sovet litt i fred pluss at det blir bedre luft på soverommet siden vi har det minste rommet). 

så jeg har lagt i fosterstilling hele natten og bedt til høyere makter, mens stakkars gullet har hostet hele nattenemoticon heldigvis når han våknet i 7 tiden så kunne jeg bare gi han smokken og vi sov videre til ca.9!! 

men nå har jeg ringt legen så skal dit senere i dag, og da MÅ vi få noe mot den hosten hans!

oppdatert: nå er vi hjemme fra legen og hun mente han kanskje hadde barne astma så da har vi fått astma medisin som vi skal prøve og så skal vi på ny kontroll i september. 

*skriverforåsesvar*

jeg skal kreve full sjekk av han ja!

jeg er redd lungene skal ta skade av denne hosten hans :(

Fælt at han skal slite sånn med det. :/ Vi har brukt Bisolvon tidligere, men det var i samråd med lege. Håper dere finner ut av det (og det må dere jo - alt annet er useriøst).

Huff, ikke no kjekt altså :( kan tenke meg du er ganske sliten og trøtt i dag :( Håper dere får en skikkelig sjekk og henvist videre til sykehuset om de ikke finner utav det.. 
Stå på kravene dine og ikke gi deg :) 

Vi har brukt ventolin mikstur til snuppa når hun hadde skikkelig hoste en gang. det stod imellom den og den masken som de må ha foran nese og munn så valget var lett.. 
Om du får en av de så spør litt om de forskjellige.. for ventolinen ble snuppa hyper av.. ikke så kjekt rett før hun skal legge seg :( 

stakar lille :( håper dere får noe mot hostenhans!

får håper de vokser seg fort ut av detemoticon 

Jeg tippet jo på det, men man vet aldri på forhånd. Det må være en god følelse å ha funnet ut av det. *krysser fingrene* og litt til for at han slipper å ha det med seg i voksen alder. :)

Først, masse god bedring til småen :):) Vi har også astma medisin til småen her pga hoste og det går veldig fint å gi den til han :) Eldste her i huset på 4 hadde det også når hun var liten men hun er så å si kvitt det. Har ikke brukt medisin til hun på lenge. Dere kommer til å merke det veldig fort, at hosten blir mindre og kanskje nesten borte :) De fleste vokser det av seg mer eller mindre :):)

Back
Topp