Woohooo og WOW

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Altså, vi har en på snart 15 måneder, og begynte å prøve på nummer to i høst.
PP3 ble jeg gravid, etter ett samleie hvor jeg virkelig ikke trodde vi traff, men vi mistet 6+0.

Nå hadde jeg mens 1. januar, og fikk mensen veldig tidlig, 26. januar. Meen, tenkte at jeg på et eller annet vis måtte ha bommet med el, slik at jeg hadde kortere syklus. Trodde virkelig ikke vi traff heller, med kun ett samleie fore dager før fertilityfriend sier at jeg hadde el.

Nå har jeg gått og ventet på el-slim og sånt for at vi kanskje skal prøve igjen mot slutten av uken, men har fremdeles tempet og temperaturen er høy.. Jeg har vært litt snufsete og sliten, så tenkte kroppen jobbet med en liten infeksjon eller noe.
Hadde noe stikk i brystene i går kveld, og husker akkurat det samme fra jeg var gravid med junior så bestemte meg for å ta en test i dag, og jaggu var den ikke positiv da, dere!

Jeg har visst hatt en skikkelig festeblødning, som varte i tre dager og en til to dager spotting etterpå, så jeg var sikker på at det var en skikkelig langdryg mens. Og s var det to streker i dag. Ikke rart el-slimet lot vente på seg!

Foreløpig termin er ca 10-15 oktober :)
 
Gratulerer så mye. Jeg tror jeg har termin 10-12 oktober, litt usikker selv. Mye mulig jeg bommer totalt også. hehe
 
Gratulerer og velkommen hit :happy:
Jeg hadde skikkelig festeblødning med nr 1 så ble bra overrasket da jeg plutselig var 5 uker på vei :D ikke like mye denne gangen, men spottet en god del fram til ikm.
 
Gratulerer og velkommen hit :happy:
Jeg hadde skikkelig festeblødning med nr 1 så ble bra overrasket da jeg plutselig var 5 uker på vei :D ikke like mye denne gangen, men spottet en god del fram til ikm.

Takk og takk. Ja, virkelig, ingen som helst blødning med førstemann, og så plutselig fem uker på vei i dag. Kjempemoro!
 
Gratulerer så mye. Jeg tror jeg har termin 10-12 oktober, litt usikker selv. Mye mulig jeg bommer totalt også. hehe

Takk! Jeg er sånn delvis sikker på når eggløsning var, men synes dette var ganske fantastisk likevel! Håper denne lille klamrer seg fast!
 
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer! Her var jeg også sikker på at vi bommet eller ikke ville greie det (trodde jeg hadde el før jeg faktisk hadde det), men så gikk det visst likevel! :eek:
 
Gratulerer! Her var jeg også sikker på at vi bommet eller ikke ville greie det (trodde jeg hadde el før jeg faktisk hadde det), men så gikk det visst likevel! :eek:

Fantastisk! Og gratulerer til deg også!
 
Så kuult da! Gratulerer så masse! Dette blir jo kjempegøy! Gleder meg til å følge deg opp :)
 
Back
Topp