Woohoo

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hele 5 uker på vei...[8|]

TIng tar tid [&o] Men det går nå fremover...

Hahaha

Jeg tenkte også det da jeg så Min Side her på Babyverden "5 uker allerede?" - jeg synes ikke det er så mye, jeg... Gleder meg til å få kul på magen!

Tida går seint, men er igrunn litt godt også![:D] 

Driver å søker jobb, så trenger lissom tida[8D] men etter 12 uker, så kommer nok tida til å  gå veldig fort[:D] Putselig har vi småttisane her[:)]

Jeg vet jo det - når man ser tilbake har det gått kjempefort. Men når man ser fremover er det en evighet til...

5 uker i dag jeg også[:)]
Tenkte i hele går at i morgen er jeg 5 uker..hehe. Nå skal jeg vel gå hele uken å tenke at til tirsdag er jeg 6 uker...
Tiden går virkelig sakte!

Hehehe..

Det er som regel de 3 første mnd hvor det da går treeeeeegt...Så kommer de 3 neste mnd og de bare lyr av gårde...Så de 3 siste mnd hvor det går treeeegt igjen...

Er litt glad for det jeg også...Har masse jeg vil gjøre og har i planlegging...

Skal pusse opp to rom...Ikke store rom, men passe...Casper skal få kontoret er knøtt lite, men fant ut at det er best...Så skal Mathilda og babyen dele det andre rommet (som vi har nå) Det er det nest største...

Så skal jeg (planen var) male to senger til unga...Sprinkel senga skal jeg kanskje også male...Vet ikke...Må se hvor lang tid det tar med de to andre (er to junior utrekksenger)...Mye som skal gjøres før vi drar på ferie...

Denne uka kommer til å gå fort...For plutselig sitter jeg i GU stolen[:'(] (ja den plager meg litt[8D])Og da er det jo kun 5-6 uker til UL...(skal ha en sånn 12 ukers UL før vi drar til spania...) Og da er det også like lenge til vi drar til Spania...Og når jeg kommer hjem er jeg 14 uker...[8D]

Så fra neste uke og frem til UL kommer til å gå saaakte...[:D]

Jeg skjønner at du ikke liker tanklen på UL MaCa, men det er nødvendig av og til [;)]

Trekk pusten, pass på å slapp av i rumpa, hendene og kjeven, så skal du se at det går bra [:)]

Så morro 5 uker .Jippi [:D] Til fredag er jeg det også :) Syns ukene løper fort jeg da. Men vi må nyte det nå mens vi kan, Snart går vi rundt med en mave som etter hvert kommer i veien osv :P Å så har vi vår lille i armene.

Grattis med 5 uker snuppa [:D] Skal se ukene bare raser unna snart [;)]

ORIGINAL: ~Roskva~

Jeg skjønner at du ikke liker tanklen på UL MaCa, men det er nødvendig av og til [;)]

Trekk pusten, pass på å slapp av i rumpa, hendene og kjeven, så skal du se at det går bra [:)]

Har ikke noe mot det da...[8D]Hehehe...

Ja, har hatt mine GU, så vet jo dette..Eneste som plager meg er jeg blør og så skal han drive å rake og grave oppi der nå...Ekkelt!!!![:'(][:o][8D]

Menmen...Når det er gjort så er det gjort...[:D]

Back
Topp