Woohoo og Aaaargh!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg fikk til å barbere leggene mine!!! WOOHOO!!!! [:D][:D] Brukte selvfølgelig over en time, badet er klissvått og jeg hadde minst 6 pauser.. Men WOOOOHOOOO!!!! [:D][:D][:D]

Å er det flere enn meg som har lagt merke til at grunnen til at man må vente en evighet fra man har åpnet et innlegg, til man får svart på det, er pga den jæ... lilypie sida?? Skulle ønske de kunne gjøre noe med sida si, eller at vi bare kunne boikotte de å få fart på tingene her! Jeg haaater å måtte vente, ender med at jeg ikke gidder å svare på innlegget..

Ha en flott dag mine damer.. Vi snakkes nok sikkert i kveld[:D]

der det lilypie som er problemet?? Da skal jeg jammen ta bort tickeren min... eller, det hjelper vel ikke om ikke alle gjør det?[8|]

Gratulerer med "silkemyke" legger forresten - rene slangemennesket du eller??[;)]

Gud så flink da!! Nybartberte legger og greier.. Ja nå kan helga bare komme [:)]
Eller helst babyen da kanskje...

Men hva er det med Lillypie sida da? Jeg har problemer med snugglepie jeg.. [8|]

ops.. snugglepie var det jeg hadde ja... visste det var en pai av en sort.. mmm - eplepai[:D]

ORIGINAL: mie83

klippe tåneglene mine idag.. håper jeg klarer det! hehe..

DET skulle jeg også gjort.. he he

Ja, visst dere ser helt nede i venstre hjørnet på sida, så står det: laster noe jatt fra lilypie.. I all eeevighet før det omsider kommer Fullført og man kan svare!! Ja, tenkte jeg skulle prøve tåneglene også.. Skraper jo opp parketten her hjemme! Men det må vente litt, er søkk sliten er forrige arbeidsøkt[8D] Følte at det virkelig måtte gjøres siden jeg skal ta røntgen av bekket idag og dermed må ligge skrevende uten bukse på en benk.. Ille nok med alle strekkmerkene som da blir blotta, trenger ikke se kilometerlange hår i tillegg[8D]

Back
Topp