Womans care - progesteronkrem

LykkeSpire1

Betatt av forumet
Noen her inne som har prøvd eller bruker denne kremen. Jeg har smurt morgen og kveld siden EL. Nå er jeg 10 DPO men sikker på at mensen er rett rundt hjørnet, når skal jeg slutte å smøre? Noen som vet eller har erfaringer å dele?

Noen her inne som har prøvd eller bruker denne kremen. Jeg har smurt morgen og kveld siden EL. Nå er jeg 10 DPO men sikker på at mensen er rett rundt hjørnet, når skal jeg slutte å smøre? Noen som vet eller har erfaringer å dele?

Ikke hørt om denne, er denne på resept?

Jeg ville bare ha sluttet om du er sikker mensen er på vei. Pleier å slutte når jeg ser tempen synker mellom 11-13 dpo.

Jeg ville bare ha sluttet om du er sikker mensen er på vei. Pleier å slutte når jeg ser tempen synker mellom 11-13 dpo.

Takk for svar:) Jeg er 11 dpo i dag, IKM i morgen. Tenker jeg tar en test i morgen tidlig hvis mensen ikke kommer også slutter jeg hvis den er negativ. Hatt mensmurringer av og på siden mandag, men ingen mens foreløpig[emoji849]

Oj så bra. Jeg skal gå å kjøpe en sånn i dag. Trodde vi måtte ha på resept. Men har du fått påvist progesteron mangel? Jeg vet ikke om jeg har enda, får ikke svar før neste uke. Men er det skummelt å ta det hvis man ikke har mangel, vet du noe om det?

Brukte den et par måneder før og den måneden jeg ble gravid:) jeg bare sluttet dagen før jeg skulle få mensen hvis testen var negativ. Har aldri fått påvist progesteronmangel. Men sist brukte vi nesten 4 år på å bli gravid å trengte prøverør. I fjor sommer ble jeg gravid og mistet, og denne gangen satt den. Vet ikke Om det var tilfeldig men:)

Jeg har ikke fått påvist progesteronmangel, men har korte sykluser på 24 dager. Tenkte det var verdt er forsøk. Venter mens i morgen, filk nettopp negativ test så slutter å smøre i kveld tenker jeg. Går til innkjøp av nye EL tester og prøver igjen neste PP. Tror ikke det kan skade, er uansett ikke mye progesteron i den kremen (5%).

Brukte den et par måneder før og den måneden jeg ble gravid:) jeg bare sluttet dagen før jeg skulle få mensen hvis testen var negativ. Har aldri fått påvist progesteronmangel. Men sist brukte vi nesten 4 år på å bli gravid å trengte prøverør. I fjor sommer ble jeg gravid og mistet, og denne gangen satt den. Vet ikke Om det var tilfeldig men:)
Kan jeg spørre hvor mye du smøre på? og hvor på kroppen og hvor ofte om dagen? Den kommer uten bruksanvisning jo.

Har akkurat bestilt, lest mange positive erfaringer på Google :)

Kan jeg spørre hvor mye du smøre på? og hvor på kroppen og hvor ofte om dagen? Den kommer uten bruksanvisning jo.

Jeg har smurt litt forskjellige steder hver gang, der det er tynn hud (f.eks: bak knærne, innsiden av lårene, håndledd, underarmene, bryst og hals.)

Back
Topp