stavanger87
Glad i forumet
Eeeeeeeendelig har sambo skjønt det! Hjalp med en skikkelig alvorsprat og hormonvulkan[8D] sa jeg trengte litt mer hjelp til husarbeid og at han var pappa 24 timer i døgnet og ikke fra kl 17-23. så på onsdag kom han hjem og skurte og vasket hele bade. hver eneste krik og krok[:D][:D][:D] hjalp meg og rydde litt i stua og laget middag
får bare håpe det fortsetter
i går passa han vesla mens jeg var på trening. og når jeg kom hjem kl 22.30 sov hun så søtt i senga si. Det skal sies at hun nå for tiden aaaaaaldri vil sove før nærmere kl 01.00[&o][:'(] og opp igjen både kl 3/4 og kl 6 for mat.
så hun sov fra kl 22.00 til kl 09.00!!!!
hva skjer liksom. har han gitt henne sovemedisin?[8D] hehehe tror jaggu meg at han skal få gjøre detta oftere.
så må skryte litt av sambo nå altså. skal si jeg er IMPONERT!

får bare håpe det fortsetter
i går passa han vesla mens jeg var på trening. og når jeg kom hjem kl 22.30 sov hun så søtt i senga si. Det skal sies at hun nå for tiden aaaaaaldri vil sove før nærmere kl 01.00[&o][:'(] og opp igjen både kl 3/4 og kl 6 for mat.så hun sov fra kl 22.00 til kl 09.00!!!!
hva skjer liksom. har han gitt henne sovemedisin?[8D] hehehe tror jaggu meg at han skal få gjøre detta oftere. så må skryte litt av sambo nå altså. skal si jeg er IMPONERT!