Frk.Smedstad Venter på lillesøster 16 Okt 2013 #4 Oj oj... Syns fortsatt ikke det er lenge siden vi nettopp flyttet inn her jeg. og nå er vi snart halvveis Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Oj oj... Syns fortsatt ikke det er lenge siden vi nettopp flyttet inn her jeg. og nå er vi snart halvveis Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
D danmark Glad i forumet 16 Okt 2013 #5 Narren skrev: Blir framdeles glad for hver måned som startes Klikk for å utvide … Jeg og, klarer ikke å la vær og følge med
Narren skrev: Blir framdeles glad for hver måned som startes Klikk for å utvide … Jeg og, klarer ikke å la vær og følge med
S Sommerfugl85 Betatt av forumet 16 Okt 2013 #6 Sniker ofte på juni/juli for å se godt det går fremover Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sniker ofte på juni/juli for å se godt det går fremover Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Carrojenta Forelsket i forumet 16 Okt 2013 #7 rart og tenke på at jeg ble gravid i juni ,og nå flytter folk inn i juli