Wohooo!! ;D

Vipsis

Gift med forumet
Første tråden i 2012!! 

Tenk at vi endelig er inne i året vi skal bli mammaer hele gjengen! <3 HURRAAA!!
 
Starter med å si GODT NYTTÅR Dette året vil bli fantastisk!!!
 
jippi!!!!! Dette året blir helt fantastisk, og nå går vi virkelig mot fødsel

Gleder meg til å bli mamma igjen, og til det blir varmere i været! Perfekt å få i mars, maaaange gode trille-mnd foran oss:)
 


Vipsis skrev:
Første tråden i 2012!! 

Tenk at vi endelig er inne i året vi skal bli mammaer hele gjengen! <3 HURRAAA!!

Godt nytt år!:)

Ja, er det ikkje rart? Synest tida har gått SÅ fort, og no er det kun 3mnd igjen til 1.april, og alle her inne er over terminen, og mesteparten(om ikkje alle) har blitt mødre!;)

Eg veldig glad no, og gledar meg endå meir til tida framover: Rydding og sortering av babykle, vasking av smokkar og leiker, montering av sprinkelsenga<3
Storebror gledar seg veldig til påske (for då enten har han fått, eller så kjem lillebror), og han skal få seg nytt rom før den tid, då han fortsatt delar rom med oss(han er 3år). Romet er under oppussing, og skal forhåpentlegvis snart vere klart, slik at babytinga kan innrettast på vårt rom;)
*gledar meg!!* :)
 
Sa  til sambo her igår når vi var på vei hjem at jeg hele tiden har tenkt at terminen er jo ikke før neste år, og tenkt at det er ganske lenge til, men nå er vi faktisk inne i det året vi skal bli foreldre, og terminen er nærmere enn noen gang :) Gleder meg masse, men er samtidig super spent
 
Godt nyttår alle sammen ja!!!Spennende tid vi går i møte nå.

Jeg for min del både gruer og gleder meg, gleder meg mest selvfølgelig, men det er skummelt å bli mamma og ha ansvar for en liten baby resten av livet mitt. emoticon
 


Hurra!!! Endelig i riktig år for at babyen skal komme <3

Godt nyttår alle :)))
 
Back
Topp