Wohoo!

oek

Flørter med forumet
Da skal jeg få se på, ikke bare en, men TO leiligheter i morra. Det må vel bety at jeg ihvertfall blir tilbudt en av dem, ikke sant? Syns virkelig jeg burde få en av dem, for nå er jeg møkkalei av å bo med bf og er ganske sikker på at han er lei av å bo med meg også. 

Noen som vil krysse fingrene for meg? 
 
Leilighetene var fine, men på den ene så krevde huseieren 1,30kr per. kw med strøm siden det ikke var egen strømmåler i leiligheten, så det var jo bare å drite i.

Den andre leiligheten hadde et veldig skjevt gulv, men det syntes jeg bare var morsomt. Planen var uansett å rette opp gulvet i løpet av neste år eller så. Og denne huseieren var utrolig hyggelig, pratsom og kjekk (fullstendig uventet). 

Men jeg fikk ikke vite noe enda. Han sa han skulle ringe når alle visningene var ferdig og han hadde fått bestemt seg.

*kryssekrysse* Håper virkelig jeg får den siste!
 
Weeeeeeeeee!!! Det ser ut til at jeg mest sannsynlig får den leiligheten jeg vil ha!
Han sendte meg en mail med et bilde av isolasjonen (stefaren min som ville se det) også skrev han at han syntes jeg virket som en hyggelig og ordentlig jente, men at han gjerne vil snakke med en referanse og dersom ref ikke har noe fælt å si, så får jeg leiligheten!emoticon (det er ikke en smily som smiler stort nok her, men den der duger vel nesten.)
 


Delight skrev:
oh så bra gratulerer så myeeeeeeee


JEG FIKK DEN!

Ååååh, seiersdans rundt i hele leiligheten nå!! Har ikke vært så glad på lengelenge! emoticon
 
Hello all, I am a Czech girl studying a sociology at a Czech university and currently I am doing a research about the institution of marriage among the Norwegian people. I would like to ask if you could please help me to fill in this short questionnaire.
The link for the questionnaire is here: http://login.oursurvey.biz/2011
If you have some friends or relatives, please ask them to fill it in as well, or post it on facebook. I can't speak Norwegian and I have no Norwegian friends, that's why I have to ask you this way. Thank you very much for a help! Magdalene
 
Back
Topp