Wohoo! Sydentur i sommer!

Tweak

Forumet er livet
Da skal vi og svigerinnefamilien min reise på ferie sammen i sommer, til Spania! Vi har leid oss et feriehus og fått booket flybilletter. Vi reiste sammen til Danmark for 2 år siden og merket at vi passet godt til å dra på ferie sammen så da gjentar vi suksessen!Vi blir 4 voksne og 4 barn på 1,3,8 og 10 år.

De hadde sagt til de to største i går at de skulle til syden og vist dem huset, rom for rom: "Der er stua, der er mamma og pappas soverom, dette er dere to sitt soverom og på dette rommet skal tante og onkel sove!" Og de hadde gått bananas! :-D

Hva skal jeg tenke på av utstyr til Julia? Badering må vi ha, og uv drakt? Burde jeg ta med simovogna eller holder det med carena easy-trilla? Blir vel en del innkjøp (og sikkert mange spørsmålstråder) etter hvert som det nærmer seg! Gleder meg!

Så godt med tur! :D Carenaen holder i massevis, for du kan legge ned ryggen neste eller helt flatt i den ikke sant? Vi hadde kun trille som vi lånte på hotellet med nedleggbar rygg og det var supert. Simovogna blir både varm og tung å drasse på. Om trilla går fløyten på flyet, så er det jo ikke helt krise heller. Verre om simoen går med. ;)
Solhatt er viktig å ha, samt solbriller er fint om hun vil ha dem på. Guttebassen vår nekta plent, så vi kjøpte caps til ham og det var godkjent. :) Solkrem selvfølgelig, og bleier ville jeg tatt med, for det er ikke akkurat spes billig der.
Kos dere masse på tur!

Mirus skrev:
Så godt med tur! :D Carenaen holder i massevis, for du kan legge ned ryggen neste eller helt flatt i den ikke sant? Vi hadde kun trille som vi lånte på hotellet med nedleggbar rygg og det var supert. Simovogna blir både varm og tung å drasse på. Om trilla går fløyten på flyet, så er det jo ikke helt krise heller. Verre om simoen går med. ;)
Solhatt er viktig å ha, samt solbriller er fint om hun vil ha dem på. Guttebassen vår nekta plent, så vi kjøpte caps til ham og det var godkjent. :) Solkrem selvfølgelig, og bleier ville jeg tatt med, for det er ikke akkurat spes billig der.
Kos dere masse på tur!

Heldigvis så liker hun å ha på seg solbriller enn så lenge :-) Solhatt har vi. Det med bleier var lurt! :-) Takk for tips!

Det vil jeg tro blir deilig!!!emoticon

Back
Topp