Wohoo! Da er time for

Vipsis

Gift med forumet
modningsakupunktur bestillt!! 

Fyttirakkern, jenter! Nå begynner det å nærme seg! <3 
 
fungerer det? og når må en begynne? hvordan virker det?

masse spørsmål fra dum førstegangs, men..
 


oi,det var tidlig!

Jeg begynte med det i uke 38 sist.. tror vi skulle begynne uke 37 denne gangen ;)

Nå går det jammen slag i slag ;)
 
Kjenner jeg blir svett av dette!

phu! Nå nærmer det seg gitt :D
 

Jeg tenkte å begynne når jeg har rundet 37 uker. Skal se om jeg får satt opp time neste gang jeg skal til jm om 2 uker.

Skal forresten skrive meg inn om 2 uker,sykt at vi har kommet så langt :)

 


Devina skrev:
fungerer det? og når må en begynne? hvordan virker det?

masse spørsmål fra dum førstegangs, men..


Begynner helt i slutten av uke 35 jeg, hun jeg går hos anbefaler å starte rundt uke 36 om alt er normalt.. :)
Har bare booket LITT i forveien siden hun er ganske travel, så da har jeg i det minste sikret meg plass! Hihi! Begynner ikke allerede nå nei.. ;)
Det fungerer på den måten at det skal stimulere kroppen til en jevn og fin modning og forberede til fødsel. Om det funker vet jeg ikke, men hadde iallefall en drømmefødsel 2 dager over termin sist, så det gjør iallefall ingen skade! Hadde en rolig og fin modning frem til fødselen startet, så jeg er overbevist om at akupunkturen gjorde sitt for meg.. :)
 
hmm.. har jeg aldri hørt om :P 
Men hvor får jeg bestilt dette og hva koster det???  
 


Kinereiten skrev:
hmm.. har jeg aldri hørt om :P 
Men hvor får jeg bestilt dette og hva koster det???  


Jeg får det på sykehuset av en jordmor(er flere der som kan det :) ) så da slipper jeg å betale noe som helst for det. Men er mange privatklinikker og slikt som gjør det,men det koster litt. Er ikke sikker på hva det ligger i pris,men det vet sikkert noen andre her inne.
 


Kinereiten skrev:
hmm.. har jeg aldri hørt om :P 
Men hvor får jeg bestilt dette og hva koster det???  


Jeg går til akupunktør på privatklinikk, og betaler ca 250 kr gangen om jeg ikke husker feil fra sist.. 
Har hørt en del som får det av jm som esilenot sier,  men det driver de ikke med her.. Så da blir det akupunktør, jeg synes iallefall det er verd det! :)
 
Her jeg bor får vi ikke begynne før uke 38.... Har sjekket med flere... Tok en gang i uke 38 sist, fødte to dager etterpå, har virkelig troen på at det fungerer:)
 
Anbefales det å gjøre det 1 gang i uka da? Eller flere ganger?
 
Back
Topp