Woho, Helg! Har dere store planer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her skal vi ha første hjemmehelgen vår siden før nyttår.
Pappaen og eldste sover fortsatt, og jeg og minstemann leker på gulvet.
Etterpå skal vi ut på lekeplassen der eldste skal stå på skøyter, og vi sosialisere med andre barn og foreldre. Vi skal ta med oss pizzaboller og kakao =)

Hva med dere?

I dag blir det familieselskap hos svigers for å feire gubben sin 30-års dag :)
I morgen kommer poden hjem igjen så da blir det kos ;)

Jeg har rundstykker til heving som jeg gleder meg til er ferdige :D så skal jeg vel bare stelle meg og komme meg på jobb siden jeg skal på jobb i ettermiddag :) og i morgen så er det jobb da og så blir ikke de store planene da heller hehe

Jeg har rundstykker til heving som jeg gleder meg til er ferdige :D så skal jeg vel bare stelle meg og komme meg på jobb siden jeg skal på jobb i ettermiddag :) og i morgen så er det jobb da og så blir ikke de store planene da heller hehe
skikkelig jobbehelg med andre ord =)

Snart skal vi ut og ake litt, for det er heldigvis ikke så kaldt. Har boller i fryseren så vi får vel ta med de, ble fristet nå.
I morgen er det kino tur:)

Ingen planer, mor og mini er alene hjemme :)

Har lyst å gå på lekeland idag:) så får se om det blir det:p samboer sover enda:p

Teater, middagsbesøk og feire mamma på morsdagen :)

Vi skal straks i barneselskap. Venter bare på at vesla våkner, så skal hun få litt mat og få på seg penklærne, og rett i bilen. Er ikke noen gang hun sover så lenge som når vi skal ut på noe :P

Etter det skal vi innom noen venner og hilse på valpene deres, og så handle litt.
I morgen er det jo morsdag, så jeg har planer om en lat morgen og så ut på en lengre tur med bikkja.

Skal på besøk til ett vennepar i kveld. I morra tar meg og lillemor turen til mi søster med familie på kaffi mens samboer er på jobb ;)

Så koselig det hørtes ut! :)

Her blir det bare å være hjemme og slappe av og kose oss sammen i helgen :)

Vi skulle egentlig på Ikea, men stormen avlyste den turen for oss. Det var så vidt vi kom oss på butikken.
Så det blir rydding og sortering og utpakking etter flytting, og planlegging av oppbevaringsløsninger.

Vi har vært hos pappa til i dag. I morgen er det morsdag og min mann har bursdag. Så blir muffins og pakker på senga i morgen pluss vi skal ut å spise :-)

Vi har nesten bare vært hjemme idag:D
Ute i snøen med barna, en liten tur i butikken, en tur hos naboen som er min mamma..

avslutter dagen med bollebakst og muffinsrøre, så imorgen blir det lengre tur ut med 4 andre barn og deres foreldre.
Så i morgen blir det morsdagsfeiring ute, men boller, muffins og kakao! stor stas med hjemmehelg!!
(og jeg er ekstremt fornøyd med at formen min er såpass bra idag :D :D :D )

Familiebursdag for yngste i morra. I dag har vi handler og bakt, eldste har vært ute å lekt litt med en nabo.

Litt ut i helgen nå, men vi har vært på shopping. Minste i bursdag og i morgen er det familie kos med boller og morsdag.

I dag har me vore hos mor mi og berre kosa oss i lag med hunden deira, ungane syns det er veldig kjekt, så trur den syns det var deilig da me gjekk;)
I måro er det jo morsdag, så da blir det vel god frokost og koseleg innedag sida formen ikkje er på topp her i huset (sjukdom på tredje veka no, blir snart gal;))

Back
Topp