Woho da var vogn i hus :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Etter å blitt tipset her ang salg på kid, måtte jeg jo på shopping :) kom hjem med 2 store poser med babyting :) siden kid ligger rett ved vogn butikken så blei det sannelig en city Cross også :) strålende fornøyd :) har dere kjøpt vogn enda? Eller var det bare jeg som var treig? ImageUploadedByBV Forum1360006110.362387.jpg

Hehe! Gøy med shopping! Vi har ikke kjøpt vogn enda! Men skal kjøpe i Sverige i slutten av denne måneden :) flott vogn forresten, og grattis :)

Så fiiiin vogn :)

Vi fikk vår i hus rett før helga og er strålende fornøyd. TFK Joggster Twist falt valget vårt på :)

ImageUploadedByBV Forum1360007802.977006.jpg

Har kjøpt vogn, men det er bare fordi jeg kom over et kjempekupp! ( Håper jeg! ) ..
Har ikke råd til ny vogn, og fikk kjøpt en 2009, emmaljunga mondial creme for under 3000kr med stelleveske, så takket fint ja til det.
Håper bare den er like vellholdt som hun har beskrevet! :)

Fin vogn dere har kjøpt!:)

Så kjekt å få den i hus! :D
Vi har kjøpt (bestillt) for 4.uker siden, og venter bare på å få den i posten.. Gleder meg! :)

Vi har vognen etter storesøster, den er vasket og klar til Lillebror. Gleder meg masse til å bruke den igjen :)

Vedlegg

• 1360014943806.jpg
    1360014943806.jpg
    24,2 KB · Visninger: 38
Vi har fått vår i hus, baggen kom for 1 uke siden og selve vogna kom inn døra her for 3 uker siden.
Har også city cross, selve sportsdelen i PP Dark Grey og baggen i PP Light Grey <3 Elsker den!

Har vogn etter søstrene,kjøpte i Sverige i 2010:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har vogn etter trollet, må bare få renset bagen og vasket understellet, så er den nesten som ny....

Det var en fin emmaljunga.. Synes ikke de er så fine, de jeg har sett, men denne likte jeg. Vet at folk har vært veldig fornøyd med emmaljunga vognene, men det har liksom vært helt uaktuelt for oss. Kanskje ikke nå lenger.. :-)

Tusen takk for det :) måtte ha ei lett vogn som kunne brukes på grus å ikke bare i byen :) håper jeg blir like fornøyd når den skal brukes skikkelig også :)

Back
Topp