WOHO!!! :D

Zera

Forumet er livet
Var innom han som tattuerer meg idag, og lurte på om han hadde begynt å tegne til min nye tattu...

nei, det hadde han ikke...

Lurte på når jeg hadde time, svarte jeg ikke hadde fått time med han...

Så sa han at han hadde fått en avbestilling, supert tenkte jeg... Og tenkte det ble i juli eller august.. For han er SYKT opptatt, og booket flere mnder fram i tid..

Fekk time med han 6 MAI!!!!! Herregud!! Neste fredag det da!! Gleder meg så sykt!!!! :D 
Skal bli så gøy å få begynt på nye tattuen min :D :D

Hipp hurra!

Hva skal du tattovere? :)

Skal ha både væren og løven.. stjernetegnet til de to minste..

Skal begyne med væren.. Skal ha de på samme leggen som jeg har skorpionen min som er tegnet til eldste...:)

Skal tattuere noe inni mellom slik de blir bindet sammen på en måte da :)

Elias?
Eller er det noen andre som driver i Molde nå?
Flaks, da!! Forventer å få se bilder av resultatet :)

Gollemor skrev:
Elias?

Sefølgelig Elias.. hehe... :) Ingen andre får tattuere meg..

ja,har startet en ny en, men han er hellt fersk så han får ikke røre min kropp :p

Zera skrev:
Gollemor skrev:
Elias?

ja,har startet en ny en, men han er hellt fersk så han får ikke røre min kropp :p

Hehehe!
Har ingen selv, men skulle jeg tatovert meg, hadde jeg garantert gått til Elias :) Har ikke hørt om noen som har vært misfornøyd med hans tatoveringer!

Gollemor skrev:
Zera skrev:
Gollemor skrev:
Elias?

Hehehe!
Har ingen selv, men skulle jeg tatovert meg, hadde jeg garantert gått til Elias :) Har ikke hørt om noen som har vært misfornøyd med hans tatoveringer!

Han er RÅ dyktig... Han som har tattuert mine 2 siste... Og han som skal ta resten også :) 
Gleder meg til å se resultat på neste også :) Håper jeg får fort time til å få tattuert løven også :) 

Flaks alle jentene mine har sånn tøffe tegn... hehe :p

Back
Topp