woho.. bilen går igjen!

Dollface

Forumet er livet
VIP
teite bilen min ville ikke starte i går eller i dag, så jeg var litt sånn "pokkers faens bil når du har fått ny frontrute så kan du i det minste starte.."

så sa en av snekkerne her at jeg burde ha på kondensfjerner - and I did - og det + sol og et par varmegrader gjorde susen, for nå går'n igjen [:D][:D]

goooode golfen min! [:D][:D]

det er så dritt når bilene streiker..bilen min sto i går den også,for dekket var helt flatt,og det er ikke bare å skifte dekk på denne bilen her skjønner du [8D] alle jekkene er for korte.. [:@] 

ORIGINAL: Sseka

det er så dritt når bilene streiker..bilen min sto i går den også,for dekket var helt flatt,og det er ikke bare å skifte dekk på denne bilen her skjønner du [8D] alle jekkene er for korte.. [:@] 

*knis*
[:D]

Neida.. skal ikke le av andres ulykke [8D]
Fikk du skifta det da?

gubben skifta når han kom hjem..det tok nesten to timer,og det sier jo litt om hvor fjern bil vi har [8D] jeg punger heile tia,og det er nesten umulig å jekke den opp..gubben var veldig klar for nyere bil [:D] 90 modell vettu..hehe

gubben skifta når han kom hjem..det tok nesten to timer,og det sier jo litt om hvor fjern bil vi har [8D] jeg punger heile tia,og det er nesten umulig å jekke den opp..gubben var veldig klar for nyere bil [:D] 90 modell vettu..hehe

måkke punktere vettuhhh... slutte å kjøre over spikermattene - de ligger der for at du skal stoppe [8D]

ORIGINAL: Dollface™

måkke punktere vettuhhh... slutte å kjøre over spikermattene - de ligger der for at du skal stoppe [8D]

åhh,er det derfor de ligger der [8D] da skal jeg prøve å unngå de neste gang [:D]

Back
Topp