Wizz air med spedbarn

Odaaa

Andre møte med forumet
Hei! Noen som har efaring med å reise med kun håndbagasje med wizz air? Vi tenker oss ei helg til Gdansk med vår lille på 10 uker og må derfor ha med vogn med bag. Vi tenker at vi klarer oss med håndbagasje, men skal bestille 1 ekstra som er større. Får man sendt med vogn + bag gratis? Under vilkårene står det at man kan ta med sammenleggbar trille/vogn gratis, men innebærer det også duovogn? Prisen for 2 voksen og ett spedbarn er 520 kr tur/retur. Skal man legge til 20 kg bagasje koster dette 1500kr ekstra!

Jeg har reist til Gdansk med Wizz flere ganger. Har aldri hatt kun håndbagasje, men har sett andre hatt det, og vær obs på at de ofte er ekstreeemt nøye på å måle bagasjen i det du skal ombord i flyet. Da står de gjerne med kortterminal og krever penger for de som har en bittelitt for stor koffert/bag, så vær nøye med å lese bagasjeforskriftene på nettsiden. Jeg kan aldri tro du får med vogna gratis, men se om de har en chatteservice eller et telefonnummer du kan ringe og spør på hvis ingen ger inne kan svare deg.
God tur! Gdansk/Sopot er fine reisemål :-)

Har forstått det slik at de er strenge på håndbagasjen ja! ☺️ Finner ingen chat-service, og skal jeg ringe koster det 150kr i oppstart! Hehe.. får se om noen andre har erfaring!☺️ Takk!

Du kan ha med barnevogn gratis
55d0180dad6f7a60df2d40aa5b6148fd.png

Leste dette jeg også.[emoji5] Så du tolker det som barnevogn uavhengig av størrelse på den? At jeg kan pakke bag og understell i prampack feks?

Ja så lenge den kan slås sammen.

Back
Topp