Wish

Aoede

Elsker forumet
Himmelbarn
August 2018
Jeg lurte på om det er noen som har prøvd å kjøpe noe babyutstyr/klær eller noe som helst annet på wish?

Har en kollega som mener at det er sååå bra, men jeg kjenner at jeg er litt skeptisk :p

Er det bare lureri? Får man det man bestiller? Er det helt ubrukelig det man får?
 
Jeg lurte på om det er noen som har prøvd å kjøpe noe babyutstyr/klær eller noe som helst annet på wish?

Har en kollega som mener at det er sååå bra, men jeg kjenner at jeg er litt skeptisk :p

Er det bare lureri? Får man det man bestiller? Er det helt ubrukelig det man får?

Jeg har kjøpt noe på Wish. Alt har kommet frem, og syns det så bra ut.
 
liker Wish, men man må huske at man får det man betaler for, ikke alt er av topp kvalitet akkurat :p
men det sier seg selv med de prisene de har :rolleyes:
 
liker Wish, men man må huske at man får det man betaler for, ikke alt er av topp kvalitet akkurat :p
men det sier seg selv med de prisene de har :rolleyes:

Heheh ja det er sant! Jeg har handla en del på ebay, så forventer ikke noe bedre enn det, mest sannsynlig litt dårligere :p

Men jeg var litt skeptisk til å legge inn kortinfoen min, men når jeg så at de brukte Klarna så var det jo ikke noe problem. Så jeg bestilte 4 ting til 180 kr totalt, så får vi se hva som dukker opp i posten om noen uker :p
 
Heheh ja det er sant! Jeg har handla en del på ebay, så forventer ikke noe bedre enn det, mest sannsynlig litt dårligere :p

Men jeg var litt skeptisk til å legge inn kortinfoen min, men når jeg så at de brukte Klarna så var det jo ikke noe problem. Så jeg bestilte 4 ting til 180 kr totalt, så får vi se hva som dukker opp i posten om noen uker :p
ja syns Wish er genialt:D
Må nevnes at enkelte varer plutselig lar seg vente litt ekstra på enn de oppgir ved salg, men jeg har heller aldri opplevd at det ikke har kommet ;)
 
Har lasta ned appen av nysgjerrighet bare, men jeg er veldig skeptisk til kvaliteten merker jeg. Har en sperre mot å kjøpe ting som er alt for billig. Tenker at når noe er så billig er det neppe bra for miljøet og de som lager tingene kan ikke tjene noe særlig.
 
Har lasta ned appen av nysgjerrighet bare, men jeg er veldig skeptisk til kvaliteten merker jeg. Har en sperre mot å kjøpe ting som er alt for billig. Tenker at når noe er så billig er det neppe bra for miljøet og de som lager tingene kan ikke tjene noe særlig.

Ja tenker litt som deg, og mesteparten av det er nok ganske ubrukelig uansett. Jeg kjøpte fire ting til 180 kr totalt, for å se hva som dukker opp :p Har råd til å tape 180 kr, så får vi se etter det :p
 
Kjøpt flere ting der. Fått alt. Vært grei kvalitet. Eneste som har vært, var at en bleie var reklamert som aio, men viste seg å være pocket diaper. Ellers har alt stemt. Les godt på beskrivelsene før man kjøper, da. Alltid lurt.
 
Lønner seg også å se om andre har lagt inn bilder av det de har fått tilsendt
 
Jeg lurte på om det er noen som har prøvd å kjøpe noe babyutstyr/klær eller noe som helst annet på wish?

Har en kollega som mener at det er sååå bra, men jeg kjenner at jeg er litt skeptisk :p

Er det bare lureri? Får man det man bestiller? Er det helt ubrukelig det man får?
Jeg har bestilt en del babytøy. Noen er litt annerledes i størrelsen, men jeg har vært kjempe fornøyd! Koster ingenting nesten og det kommer raskt hjem i postkassen:)
 
Back
Topp