Wish?

snerkulf

Forelsket i forumet
Jeg har litt lyst til å prøve meg på å shoppe på Wish [emoji4] Noen som vil dele erfaringer? Bruker dere appen eller nettsiden? Tar det lang tid før varene kommer? Er kvaliteten ok? Hvordan er klær i str?
Og ellers om noen har noen gode tips! [emoji1]
 
Jeg har et mye mer positiv inntrykk av wish enn ebay. Ofte på ebay får jeg ikke varene og det blir mye pes med selgerne og sånn. Men på wish er det superlett å få pengene tilbake om noe skulle være. Kvaliteten er litt så som så. Har bestilt litt babyklær og er kjempe fornøyd! :D
 
Jeg er ikke fornøyd med wish, var veldig dårlig kvalitet på klærene der fra, og opplevde å bli trekt for flere varer 2 ganger.
 
Jeg har vært fornøyd med alt jeg har kjøpt, men har ikke kjøpt klær enda da. Kan ta alt fra 3 uker til 1 mnd før man får varene :p Tror det varierer veldig. Akkurat nå venter jeg på en stor elefantkosebamse som jeg skal ha på rommet til lillebror :D Og sånne dekor øyevipper for og klistre på veggen!
 
Litt blandete erfaringer ser jeg [emoji87] Får se om jeg tar sjansen eller bare lar det være [emoji4]
 
Jeg foretrekker aliexpress forran wish når jeg kjøper ting fra kina, er ofte de samme varene, men wish har mer uoversiktelig pris Wish har nemlig masse tilbud og men også porto, så prisene varierer hele tiden. Og hver gang prisene endres, varsler appen.

Aliexpress har litt mer stabile priser, men 99% av varene har gratis shipping, så det blir enklere å forholde seg til. Når jeg sjekka ble prisene mye det samme for de to sidene.

Har kjøpt endel fra aliexpress, og kvaliteten er tidvis ganske jalla. Jeg hadde ikke kjøpt ting til babyen derfra, for man har ingen garanti for at de ikke er gifig/skadelig. Men kjøper lett lommelykter, spisepinner, penner, klistermerker, pc kabler og mye annet derfra.

Feks kjøpte jeg ei vannflaske derfra i fjor, betalte 7kr for den eller noe sånt. Fant senere akkurat samme flaska, men med engelsk trykk heller enn kinesisk i butikken i norge, kosta 250. Jeg tviler ikke ett sekund på at de er laga på samme fabrikk.
 
Back
Topp