Wish

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Noen som har handlet på wish før?:) Jeg ble bitt av bassillen igår...:p Kjøpte flere ammebh'er til 33kr stk;)
 
Har lest at flere ikke får varene og at flere blir trekt mer penger fra kontoen på den siden :shifty:
 
Jeg har handlet masse der i forbindelse med bryllupet mitt, og bortsett fra lang leveringstid (noe de opplyser om også) så har jeg aldri opplevd noe tull!!! Alltid trekt riktig med penger og varene har alltid kommet!
 
Har lest at flere ikke får varene og at flere blir trekt mer penger fra kontoen på den siden :shifty:
Rekner med lang leveringstid ;) Har faktisk bare hørt positivt av kjentsfolk som har handlet der:) Håper det. Samler alt på faktura når jeg bestiller fra utlandet.. er veldig forsikti med å gi ut kort informasjon:)
 
Jeg har handlet masse der i forbindelse med bryllupet mitt, og bortsett fra lang leveringstid (noe de opplyser om også) så har jeg aldri opplevd noe tull!!! Alltid trekt riktig med penger og varene har alltid kommet!
Samme med meg:)
 
Og gjerne si hvordan de var når du får dem og send link hvis du vil:)
 
Aldri wish, men er ebayjunkie :p har bestilt en ammebh der i fra, men har ikke fått den enda :)
 
Aldri wish, men er ebayjunkie :p har bestilt en ammebh der i fra, men har ikke fått den enda :)
Blir veldig glad for link der og, hvis di har lyst og om den er god og finnes i store str. :)
 
Manne har bestillt litt derifra virker bra det:)
 
Aldri fått de varene som er avbildet på Wish :/ men tenkt at til 30kr så kan man ikke forlange mere
 
Har handlet div varer der og er veldig fornøyd. Har aldri hvert noe tull.
De ammebhene så veldig goe ut :)
 
Jeg har ikke kommet så langt at jeg har handlet der enda. Har lagt mye i handlekurven da :p
 
Har handla mykje der til ungane, type kalendergaver, kle osv.
Det er jo ikkje tipptopp kvalitet, ein får det ein betalar for;) Men eg har vore fornøyd. Eg har klaga eit par ganger på produkter eg ikkje har fått, da har eg fått pengene tilbake, i tillegg har eg enda opp med å få produktene likevel, berre veldig seint:)
 
Back
Topp