Wish me luck!

lykkelig-85

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Da er det min tur for tidlig ul, og jeg kjenner at jeg gruer meg veldig. Krysser fingrene for at alt ser bra ut :)

venter på lillebror/søster 17.01.14
 
Lykke til :)
 
Lykke til :)
 
Her er min lille reke :D alt så bra ut, og trodde jeg var ca 7+4dager på vei :D nå ble jeg veldig letta :D

venter på lillebror/søster 17.01.14
 

Vedlegg

  • 1370869239371.jpg
    1370869239371.jpg
    58,1 KB · Visninger: 98
:D :D Utrolig gøy!! Er så gøy å se på alle rekene som plutslig er små mennesker ;) Hehe. Fasinert av hele graviditeten jeg og hvordan ting utvikler seg og blir til en bebis ;D
 
Graviditeten er ganske fantastisk og fasinerende :) noe så lite kan bli noe så herlig :D

venter på lillebror/søster 17.01.14
 
så utrolig gøy :) Kjenne te den følesen... Men eg ser du he skreve at du vente lillebror/søster 17.1.2014 men eg e jo 7+3 å he kje termin før i slutten a Januar :p Kossen for du d te å stemma me den 17?? :)
 
så utrolig gøy :) Kjenne te den følesen... Men eg ser du he skreve at du vente lillebror/søster 17.1.2014 men eg e jo 7+3 å he kje termin før i slutten a Januar :p Kossen for du d te å stemma me den 17?? :)
Fordi jeg har ikke skiftet enda, 17.01 er mens termin. Gyn sa at termin ble ca 25.01 :)

venter på lillebror/søster 17.01.14
 
SÅ arti! :D Og for et tydelig bilde!!
Håper nesten jeg får innv. ul når jeg skal på fredag, men det spørs om jordmor har innv. ul-apparat? Er en privat jordmortjeneste. :) Men håper på like tydelig bilde!


-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
 
Gratulerer med reka :)
 
Takk jenter! :D nå gleder jeg meg enda mer til oul!! :D
Ja ble overraska hvor tydelig det var, kunne se alt :) det kosta skjorta da, men absolutt verdt det ;)

venter på lillebror/søster 25.01.14
 
Back
Topp