Wish me luck

KathMor

Forumet er livet
I køen på tlf hos UDI [:'(][&:][:'(]

og med saken vår, kryss fingrene, vi får trolig svar nå før jul [&:][:o] *NERVØS*

kun 18 min venting, bedre enn 50 min sist [&:][:D]

Vi anket i januar, gjennomsnittlig behandlingstid 11 mnd!! SÅ 11 november fikk saken vår en saksbehandler.. Og vi vil trolig få svar før jul.. WISH ME LUCK, dette bare må gå bra!!!! [:o] *vondt i magen*

LYKKE til! håper så inderlig at dere får et ja nå, håpehåpehåpe!

Herregud har de ikke ordna opp idet rotet enda??[:-]

Hva sa de? Fikk du noe svar av noe slag i dag?

Kan jeg bare spørre hva dette gjelder. Er ikke helt med her [:)]

ORIGINAL: JulieAndora

Veldig kort oppsummert:

Kattis er forlovet med en nydelig mann fra sør-afrika. Han driver sitt eget selskap i london er en skikkelig kar! [8D][:D] De har prøvd i all evighet å få han til Norge, men det er ikke like lett! [;)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: Anis

Herregud har de ikke ordna opp idet rotet enda??[:-]
[&o]

Vi søkte for første gang Mai 2009... jadda [:'(]

ORIGINAL: Vand

Hva sa de? Fikk du noe svar av noe slag i dag?

Nei, hun kunne ikke si noenting.. [>:] Selv om hun sikkert hadde mye foran seg... Eneste er at hun sendte saksbehandler en mail om at vist du manglet noe denne gangen så skulle de kontakte meg, og ikke bare avslå som sist [X(]

Gud har vondt i magen nå jeg altså, dette har jeg lissom dytta helt bort bakerst i hue - stress å tenke på.. Men nå ble det plutselig så virkelig igjen, før kanskje svar før jul! Er jo bare få uker det [:o] Tenk om det blir nytt avslag da....,........

Krysser fingrene [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Krysser alt jeg har som er mulig å krysse!!! [:)]

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: JulieAndora

Veldig kort oppsummert:

Kattis er forlovet med en nydelig mann fra sør-afrika. Han driver sitt eget selskap i london er en skikkelig kar! [8D][:D] De har prøvd i all evighet å få han til Norge, men det er ikke like lett! [;)]

Åh! Jeg skjønner.. Krysser fingrene mine for deg Kath [:)] Må være helt fælt å ikke ha han her!!

gikk tlf fint da?

Gjør som mange andre...lage en FBgruppe[8D]

Ja jeg mener det![:)]

håper UDI får fingern ,lykke til[:D]

Back
Topp