Wish me good luck

Vand

Forumet er livet
skal på bodypump nå for første gang.............. og instruktøren kalles jernkvinnen[&:][&:][&:][&:]

ooo! good luck! ikke gå for hardt ut! det er bedre å kunne øke gradvis og forsatt kunne gå i morra

Hvordan gikk det?? Var det ikke gøy vel??[:D]

Lykke til!!! [:D]

Håpe du overlever/overlevde.[:D]

hahaha gleder meg til å høre hvordan det gikk[:D]

JEG LEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peace of cake! [8D]

TUNGT og det skal det være, kjenner det i hver en muskel i kroppen - men jeg liker sånn trening! [;)] Blir nok flere ganger, men jeg føler at jeg får "mer igjen" for timen når jeg er på spinning! Men godt med variasjon! [;)]

ORIGINAL: Vand

TUNGT og det skal det være, kjenner det i hver en muskel i kroppen - men jeg liker sånn trening! [;)] Blir nok flere ganger, men jeg føler at jeg får "mer igjen" for timen når jeg er på spinning! Men godt med variasjon! [;)]

men viktig å stramme opp litt mens en e på vei ned i vekt også... som kurslederen min sier" det er ikke noe som er så slapt som en nyslanka kropp"

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Vand

men viktig å stramme opp litt mens en e på vei ned i vekt også... som kurslederen min sier" det er ikke noe som er så slapt som en nyslanka kropp"

hahahaha!!! ja du har rett, men jeg liker å kjenne at svetten spruter når jeg er på trening, så det er litt uvant å ikke slite seg ut kondismessig[8D] Men det er ett poeng, og jeg skal prøve å dra på det regelmessig[;)]

Back
Topp