wish me good luck :P

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Var jo ganske tydelige streker i dag da jeg åpnet testene jeg har tatt, men håper på såpass sterk test i morgen tidlig at jeg ikke trenger å åpne de for å se strekene. HCG skal vel stige hver dag, så da skal vel etter retten streken bli enda mere tydelig i morgen tenker jeg :) *håpe håpe*

Lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg :)

Masse lykke til venter på en oppdatering :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

ImageUploadedByBV Forum1380694668.136841.jpg
Jeg vet ikke med dere, men jeg synes denne ser blenda hvit ut :( er det noe håp da? Hcg skal jo bli sterkere å synes mere å mere for hver gang :/

Den er ikke blendahvit i allefall! Jeg ser en strek :) Er bilde tatt innenfor tidsfristen?

da en tur til legen og spør om en hcg stigning:) tror ikke du trenger noen time til det da det bare er en blodprøve:) det kan jo gi deg et sikrere svar:)

ja dette bildet er tatt innen 10 minutter, å det er vel fristen?

da en tur til legen og spør om en hcg stigning:) tror ikke du trenger noen time til det da det bare er en blodprøve:) det kan jo gi deg et sikrere svar:)

Får vel ikke det når jeg har IKM på fredagen? Ja med mindre jeg jukser litt med dem :P hmm

Det er fristen, men er den tatt på første morgenurin?

Ikke mist håpet :) Spør legen om hcg prøve du :)

Er morgen urin ja. Får vel dra til legen å høre. Er bare redd for å bli avvist å sendt ut igjen siden jeg ikke blør eller noe, bare en hvit test

ImageUploadedByBV Forum1380695631.135202.jpg
Sjekket nå 30 min etter. Å nå vises en strek. Men jeg kan vel ikke bruke den siden det er etter fristen da. Tror dere CB tester er bedre? Eller kanskje bare dra til legen :P er bare små skuffet at jeg ikke fikk en godt merkbar strek i dag :(

Ser antydning til strek på første bilde. Tipper du er gravid, men at det er for tidlig å teste. Ville smurt meg med tålmodighet og testet igjen på fredag. Tipper du får annet svar da.

Back
Topp