Wish appen?!?!

1gangs:)

Glad i forumet
Noen som har handlet herifra før??
Har sett litt på det de har i d siste og d er jo grise billig, men eg blit alltid veldig skeptisk når ting er så billig :P så er noen erfaringer?

Har handla ganske mye derifra. Men er jo litt som ebay. Noe er bedre enn annet. Men har handla klær, turndrakter, dusjhøytaler, kjøkkenting, lommebok, lego osv. Veldig myr av det er av god kvalitet og holder godt. Ja. Har handla støvletter også som jeg elsker detifra :p

Er d toll og sånn på d da? Eller er d oppgitte pris + frakt som er reelt?
Er vel som vanlig. 350 kr, inkl frakt er max.
Men wish appen har som regel at alt over 200 kr er gratis frakt på. Så hjelper jo litt på. Går du over 350 kr blir det selvsagt toll og moms og det shiten. Jeg har alltid holdt meg under.

Står jo priser og fraktpris for de enkelte tingene du ser på. På norsk hos meg hvertfall.

Regningen får jeg på mail.

Ok, så da er d best og bestille i flere omganger da o prisen skulle overstige 350 :) men om eg finner noe og d kommer over 350 må eg vente til neste dag, eller kan eg gjøre to bestillinger på en dag og slippe unna toll????

Jeg har handlet masse derfra. Elsker den appen :D Hvert veldig fornøyd med det jeg kjøper det.
Har ikke kommet noen overraskende utgifter.

Nå har ikke jeg handlet for over 350 kr av gangen ennå.. mest små ting litt og litt :)

Har fått det jeg har bestilt og betalt for, for å si det sånn. Mye kinavarer, men kan være grei nok kvalitet innimellom. :)

Har brukt den litt og er fornøyd. Nå bruker jeg den for det meste i forbindelse med småting til Mary kay jobben min og da er den gull verdt. Har også kjøpt sånn koppholder til vognen og slike ting. Veldig fornøyd.

Ett tips er å trykke på stjernene inne på produktet og lese tilbakemeldingene.

Har handla for over 1000 kr om gangen også jeg altså. De sender fra forskjellige de forskjellige jeg kjøper fra. Stress å kjøpe 10 ting og få 10 regninger på mail. Mye enklere å få alle samla på en regning. Men 1 vare må være under 350 kr for å unngå toll. Ingen av varene må komme over den liksom. Men om du kjøper 2 kjoler for 200 kr stk, blir jo de som blir sendt fra samme 400 kr. Og da overstiger du jo grensa. Om du forsto bedre.

Men for all del. Les stjernene og se anbefalinger :p Kjøpe en smileypute til niesa mi. Bildet viser en pute på str med ett hode. Puta jeg fikk var nøkkelring :p Hahaha! Leste etterpå da og så jo de allr skrev de var små! :p Jaja. 9 kr i havet da hehe

Back
Topp