Windows-shopping

lenemor

Forumet er livet
er min nye hobby, men jeg begynner å bli lei av å lekehandle i de samme gamle butikkene...noen som har noen morsomme nettbutikker å anbefale

(og om du ikke vet hva windows-shopping er så er det mitt egenkomponerte ord for vindushandling på nettet... man plukker ting i handlekurven, og så går man ut av siden uten å gå via betalings-siden [8D])

Har forresten forelsket meg vilt i noen av skapene i nettbutikken til anede - hun er jo ikke her for tiden, ellers skulle jeg spurt henne om noen mål.. kanskje jeg kan sende mail via nettbutikken

Jeg har også windows- shopping noen ganger ja[:D]

skulle ønske jeg klarte slik shopping jeg.. for det ender som regel med at jeg går ut av siden via betalingssiden.. og det er ikke veldig poppis hos han jeg bor med.. såå jeg må slutte[:'(][:)] men kanskje like greit.. jeg har derfor ingen sider å anbefale.. for jeg har ikke vært på nettbutikker på år og dag..[:D]

ORIGINAL: ..H..

landstil
amiclubwear - billige sko etc... mye rart, men masse fint også om man leter litt.. til en BILLIG penge[8D][;)]
elf - billig sminke, har ikke prøvd noe av det selv, men ei venninne har prøvd masser av øyenskygger, glosser, pudder og slikt og er veldg fornøyd.

det er butikken til anede [;)]

resten skal jeg kikke på

og damer - dere må da ha noe å tipse meg om vel?

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: ..H..

landstil
amiclubwear - billige sko etc... mye rart, men masse fint også om man leter litt.. til en BILLIG penge[8D][;)]
elf - billig sminke, har ikke prøvd noe av det selv, men ei venninne har prøvd masser av øyenskygger, glosser, pudder og slikt og er veldg fornøyd.

det er butikken til anede [;)]

resten skal jeg kikke på

og damer - dere må da ha noe å tipse meg om vel?

Nameit har masse fint til barna[:D]

jeg shopper jeg, for jeg kommer seg regel ut av det med litt mindre penger i lommeboka[8D]. siste jeg shoppa på var kidsroom.no, mye kjekt til ungene[8D]. pompdelux som actrine nevnte, har jeg oppdaget... blafre har mye kule ting syns jeg... hmm kan skriveinn flere om jeg kommer på det.[;)]

windows-shopper jeg og [8D] Men det er mer det at fornuften slår inn (av og til) når jeg ser summen i kassa [:)][8D][&:]

http://pompdelux.com har mye fint, etter min smak :)

Back
Topp