Wimp eller Spotify..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Lurer på om jeg skal bestille en av den, men ikke sikker på hvilken.
Hvem anbefaler du?

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har wimp da, men det er fordi det fulgte med canal digital. Så da fikk vi teste det ut. Nå betaler vi en liten sum i mnd for å ha spillelisten offline på min, mannens og eldstas tlf. :) Vi er veldig fornøyde med wimp da. Lett å sette seg inn i. Og vi finner sangene/album vi vil ha :)

Spotify, garantert! Prøvd wimp og jeg synes ikke det kan måle seg :)

♡ Februar 2015 ♡

Appen til Spotify kunne ha vært en del bedre (på Android i hvert fall, har ikke sett iOS-versjonen), men PCversjonen og utvalget er jeg fornøyd med.

Spotify :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker spotify på pc, Mac, iPhone og Samsung smart tv! Veldig fornøyd!

Hatt spotify i noen år og er strålende fornøyd med utvalg, instillinger, apper osv. Har ikke prøvd annet i og med at det alltid har vært spotify :p

<3 29.12.14 <3

Nå har ikke jeg testet wimp så har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men jeg er veldig fornøyd med Spotify. Men du må ha premium til 99 kr i mnd. De har en mellomting til 49 kroner, men du får ikke lov til å velge hvike sanger som skal spilles eller noe sånt. Mener du kun kunne trykke på shuffle på playlistene og det var jo helt håpløst.

Men synes det absolutt er verdt de 99 kr det koster i mnd!

Vi bruker Wimp. Fornøyd så langt, i de 2 årene vi har hatt det. Var litt kluss med appen i fjor da den plutselig sluttet å funke og måtte reinstallere den. Etter dette har det bare vært gull. Vet de prioriterer å få mye norsk musikk.

Har ikke prøvd wimp jeg da, men er kjempefornøyd med spotify. Det er så enkelt at til og med snuppa på 4 1/2 kan bruke den :-)

Ja prøvde først spotify, så testet vi wimp for en stund siden ( for de hadde mer av den musikken spotify ikke hadde), men wimp syns vi var dårligere, så da ble det spotify igjen:) og er nå strålende fornøyd med musikken som er der og hvordan programmet fungerer :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp