Wilma takker for seg!

*Wilma*

Håpefull :)

Alle gode ting var såvisst ikke tre...

Oppdaget spotting forrige fredag, som økte utover helga. En smule "deja vu" i forhold til forrige MA, så jeg fikk time til ultralyd på mandag.

Der ble det konstatert ingen hjerteaktivitet, mandag kveld tok jeg Cytotec og nå er jeg forhåpentligvis snart ferdig utblødd.

Siden jeg har fått en sønn før, så vil de vente til 4. abort før de starter utredning så da er det bare å hive seg på hesten igjen....

Litt rart å skulle bli gravid bare for å få utredning, men med lite sannsynlighet for fullført svangerskap så må man tenke realistisk...

Takk for hyggelig tid her på september-forumet. Det blir nok en stund til jeg finner en ny gruppe, men man skal aldri si aldri :)

Nei, så trist =(
Lykke til videre!!

Det var trist å høre.
Håper det klaffer neste gang så du slipper utredning :)

Nei så trist å høre, og syntes det er dårlig at du ikke kan bli utredet med en gang..
Håper det klaffer fort for dere igjen,og at det blir til en nydelig baby :-)

Meister skrev:
Nei så trist å høre, og syntes det er dårlig at du ikke kan bli utredet med en gang..

Mamma sitt gull skrev:
Huff, så trist å høre :-( Men dersom du blir gravid igjen, vil du da få tettere oppfølging fra lege/jordmor? Gå inn på nettsiden www.habituellabort no Der står det at det er faktisk ganske mange ting lege/jordmor kan følge opp med i det fjerde svangerskapet selv om man ikke har fått noen diagnose eller årsak til abortene. Kan jeg spørre hvor langt du har vært på vei i svangerskapene? Ønsker deg uansett masse lykke til i neste svangerskap :-)

Jeg vil få så tett oppfølging som jeg vil, tror jeg. Skal til fastlegen på tirsdag for å "planlegge" veien videre, det var legen på sykehuset som ville vente med utredning. Så vi får se hva fastlegen sier. Har vært inne på www.habituellabort.no, og der finner jeg litt trøst. Det står bl.a. at 70% av de som har hatt 3 aborter på rad lykkes den 4.gangen.

Utviklingen til fosteret har stoppet i uke 7 alle tre gangene, så det er noe som lugger der. Jeg er disponert for blodpropp i beina (ikke testet enda), så at det kan være blodpropp i morkaka er kanskje en mulighet? Jeg har ingen anelse, men kjenner at det blir godt å få vite hva som er galt. Da blir det kanskje lettere å fortelle det til familien, som maser om at vi snart må sette i gang så junior får seg søsken.......... De skulle bare visst!!!

Det ordner seg nok, når jeg bare blir ferdig med denne forbaska blødningen og kan vente på ny eggløsning. Samboer gleder seg iallefall til litt action ;)

Nei uff og uff

Men massssse lykke til videre skal du ha. Ordner seg alltid til slutt skal du se

Meister skrev:

Meister skrev:

Sign!

Mamma sitt gull skrev:

*Wilma* skrev:

Mamma sitt gull skrev:
Huff, så trist å høre :-( Men dersom du blir gravid igjen, vil du da få tettere oppfølging fra lege/jordmor? Gå inn på nettsiden www.habituellabort no Der står det at det er faktisk ganske mange ting lege/jordmor kan følge opp med i det fjerde svangerskapet selv om man ikke har fått noen diagnose eller årsak til abortene. Kan jeg spørre hvor langt du har vært på vei i svangerskapene? Ønsker deg uansett masse lykke til i neste svangerskap :-)

Jeg vil få så tett oppfølging som jeg vil, tror jeg. Skal til fastlegen på tirsdag for å "planlegge" veien videre, det var legen på sykehuset som ville vente med utredning. Så vi får se hva fastlegen sier. Har vært inne på www.habituellabort.no, og der finner jeg litt trøst. Det står bl.a. at 70% av de som har hatt 3 aborter på rad lykkes den 4.gangen.

Utviklingen til fosteret har stoppet i uke 7 alle tre gangene, så det er noe som lugger der. Jeg er disponert for blodpropp i beina (ikke testet enda), så at det kan være blodpropp i morkaka er kanskje en mulighet? Jeg har ingen anelse, men kjenner at det blir godt å få vite hva som er galt. Da blir det kanskje lettere å fortelle det til familien, som maser om at vi snart må sette i gang så junior får seg søsken.......... De skulle bare visst!!!

Det ordner seg nok, når jeg bare blir ferdig med denne forbaska blødningen og kan vente på ny eggløsning. Samboer gleder seg iallefall til litt action ;)

Hmm, ja, kan virke som det er noe rundt uke 7 som skjer, eller kanskje ikke skjer. Ønsker deg all mulig lykke til m videre prøving og håper det går bra på fjerde forsøk......jeg krysser fingrene for deg :-)

er vel den uken de sier det er mest kritisk også, siden hjertet skal begynne å slå..  
ikke godt å si, det kan jo være mange grunner, men vi krysser alle fingrene for dere!!

og håper dere slipper masse mas fra familie.. ingen som vet om abortene i familiene deres kanskje? tricky situasjon!

lykke til, håper spiren sitter fort, og at hjertet slår som om det slo for de 3 som ikke kunne!
stoooor klem!

Back
Topp