William ruller rundt:D

Så flink da!! :)
Her hun ikke rullet noen sted enda! Må si jeg gleder meg mitt til hun blir flinkere til å gripe/holde ting, og krabbe.. Hun kjeder seg sånn etter et par minutter på gulvet, at jeg så vidt får laget meg ei skive før hun sutrer i vei:p

Ja det synes jeg å:)
Hehe, må si meg enig at krabbing skal bli flott. Han er så utålmodig og blir sint om han ikke får ting til:p du får begynne å lage niste! :p hihi

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Han rullet fra rygg til mage kjempetidlig, men ikke fra mage til rygg enda. De sier det er bevvist først når de ruller fra rygg til mage.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vet ikke når det er vanlig, men lillegutt har gjort det fra mage til rygg siden han var 5 uker :) om det var bevisst til å begynne med er vel tvilsomt, men gjør det ofte nå :)

Her er man forskjellig ser jeg. Tulla mi har forsåvidt ikke antydning til å rulle. Hu er 3,5 mnd! Liker å ligge å dille med alt på babygymmen og holde hardt fast :P

Vi var på 3mnd kontroll denne uka og da forklarte hs at babyer ruller fra rygg til mage først (bevisst altså).
Før det kan de miste balansen og trille rundt når de ligger på magen, fordi de ikke har funnet tyngdepunktet i hofteområdet enda. Dette med tyngdepunktet ble sjekket på 3mnd kontroll nemlig, var derfor det ble nevnt ;)
Her rullet storesøster fra rygg til mage da hun var 4mnd, men hun var tidlig ute med alt motorisk ;)

Her er jenta mi 3,5 mnd og begynt å øve på og rulle fra rygg til mage, klarer det nesten:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her rullet han fra mage til rygg når han var 3 uker, men vil tro det var veldig ubevisst :-P Nå er han 3 mnd og driver og vrir seg mot sden når han ligger på ryggen, så lurer på når han knekker koden om å komme seg over på magen :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Ojoj, her var det litt forskjellig:) de kan si hva de vil på hs, men detta er bevisst. Han gjør det mye og er så fornøyd med seg selv når han er på rygg igjen;) klarer nesten den andre veien også, men ikke helt i mål ennå. Babygymen er gøy i 5 minutter her, så er han lei:S hadde vært greier om han ville ligge der istedenfor foran tven, tvslave:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp