C
Chuma
Guest
Han er hele livet mitt, hjertet mitt, lyset og gleden. Er så takknemlig for at jeg kan få dele livet mitt med ham! Tenk at han endelig skal få bli storebror, som han har ønsket seg så lenge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne!!Det går veldig fint!! Skal på ny UL nå om en time! Men nå er jeg godt forbi det punktet der jeg alltid har begynt å blø tidligere, så det ser veldig lovende ut!!
FANTAAASTISK... Kan igrunn ikke si mer! 2014 er året!!Ja, alt var bra! H*n har vokst fint! Fikk dessuten vite at babyen ligger i det venstre kamret av livmoren (har todelt livmor). Mikael lå på høyre side, og da blødde jeg fra venstre side gjennom hele svangerskapet. Så kanskje dette er bra, at det er derfor jeg ikke blør denne gangen?! Uansett, dette ser veldig bra ut - tenk det!!
FANTAAASTISK... Kan igrunn ikke si mer! 2014 er året!!2012 var et forferdelig år, så dette er vårt år!!
<3 hihi..
Det blir UL hver uke fremover?
Er sjeldent innom BV men MÅ inn hver tirsdag.. hehehe
Okey!Det blir annenhver uke en stund fremover nå. Neste er 10.mars. Jeg må få høre når det skjer noe hos deg også!