Will Smith er i nabolaget

therese*

Elsker forumet
og kjenner det ikke hadde gjort noe om han hadde tatt turen innom meg [8D]

Her tilbringes nemlig fredagskvelden med bena på bordet og teoribok til førerkortet i hånda.... Jeg fikk nemlig litt panikk da jeg ble gravid- 27 år og to barn- uten å ha lappen [&:] Ikke har jeg øvelseskjørt noe før nå heller... Men kommer meg betraktelig [:D]

Dere gjør i kveld da snupper??

sheize å han er fin[:D][:D][:D]

ORIGINAL: therese*

Her tilbringes nemlig fredagskvelden med bena på bordet og teoribok til førerkortet i hånda.... Jeg fikk nemlig litt panikk da jeg ble gravid- 27 år og to barn- uten å ha lappen [&:] Ikke har jeg øvelseskjørt noe før nå heller... Men kommer meg betraktelig [:D]

flinka som har begynt da! jeg er snart 25, første baby på vei, men dårlig med kjøring her også gitt... jeg er livredd, og liker det best når bilen står stille (hvis jeg sitter bak rattet vel å merke) :P

Veeeldig greit å ha lappen når en har unger ja. Så gøy å tenke på at selveste Will Smith er i nærheten da. Du må nesten ut å øvelseskjøre litt da, så blir du kanskje lagt merke til[8D]

ORIGINAL: Rappo

Veeeldig greit å ha lappen når en har unger ja. Så gøy å tenke på at selveste Will Smith er i nærheten da. Du må nesten ut å øvelseskjøre litt da, så blir du kanskje lagt merke til[8D]

hehe.. kan jo dra en Eli og rygge inn i kinoen eller noe [8D] Da skal du se jeg hadde fått oppmerksomheten dems [8D]

vert i bursdagsfest for søstera mi... [:D] surprise party [:)] hjemme nå... deilig, dusjet, så nå er d soving...
vil og ha will smith på besøk [:D]

ORIGINAL: Eirin85

ORIGINAL: therese*

flinka som har begynt da! jeg er snart 25, første baby på vei, men dårlig med kjøring her også gitt... jeg er livredd, og liker det best når bilen står stille (hvis jeg sitter bak rattet vel å merke) :P

Sånn har jeg og vært... MEn nå bare må jeg. Har syntes det har vært litt slitsomt med Thea og ikke kunne kjøre. Bussing tar sykt mye tid...

Men nå som det kommer enda en må jeg bare trosse skrekken min. Hvis ikke må jeg si opp jobb tror jeg hvis jeg skal rekke å gjøre noe som helst [:D]

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[;)][;)][;)][8D][8D][8D]

Back
Topp