Wildcard!

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvordan fungerer det? Blir det opprettet gruppe når flere ryker ut eller hva skjer? Google er det mulig å komme seg inn igjen dersom noen årskullet trekke seg? At jeg står på en måte på venteliste istedenfor at noen utenforstående kommer inn? Jeg vil jeg vil....
 
Sånn det var før så er det den som ryker ut først som oppretter wildcard..
De som evt ikke har fått meldt seg på innen fristen kan melde seg inn i wildcard (så det var hvertfall en).. Pluss de som ryker ut etterhvert kommer inn i denne gruppa :)
 
Alle som ryker ut kan være med på wildcard.

Det er noen her som ikke vil at vekta skal være offentlig, som oftest har det vel vært en tabell med vekta til hver enkelt.
Det som vi kan gjøre er å ha dette som en skravletråd, så kan vekt sendes til meg så legger jeg det inn i tabellen som jeg allerede har.

Noen andre ideer?
 
Selv om det er en wildcardgruppe regner jeg ikke med at vekten skal meldes inn. er tross alt ute av krigen.

Haha ser på første innlegget omgitt at stavekontrollen hadde tatt helt overhånd!

Men d får dette bli en skravlegruppe, notering av vekt for de som er ute, bare meg foreløpig så absolutt mulig før andre å kommentere også håper jeg
 
Jo vekten skal meldes inn som vanlig slankekrigen..

Den som har gått ned mest i wildcard-gruppa får en plass i semifinalen!
 
Spinning på meg Igår, kanontime. Husarbeid idag så ingen trening. Men er så heldig at jeg går 15 i bratt bakke til jobb hver dag. Gratis trim! Har vært flink med maten også. er vel ikke så mange som leser dette men godt å skryte litt allikevel :)
 
Kjempeflink millemari :) ser for meg at eg joiner deg på fredag! en London tur hjalp virkelig ikkje på slankeprosjektet:(
 
Er det seriøst meningen at jeg skal melde inn vekta mi? Jeg er jo ute av slankekrigen så har vel ikke noe å si på veiingen hva jeg veier denne uken?
Men dersom det skulle være sånn så er jeg 63,5 kg denne uken også. eige skjønner egentlig ikkehvorfor vekta ikke endrer seg. Men uansett så starter jeg helga med en tur på trening :)
 
Du skal ikke melde inn til leder.. Du skal lage en egen veietråd for wildcard.. Akkurat som de andre lagene har.. Så er det den som har gått ned mest av wildcard som får semifinaleplass.. :)
 
Hvorfor kan det ikke være sånn at uken før wildcarden brukes, melder alle i denne "gruppen" inn vekten sin, også velges de derfra?
 
Er det no rettferdig da? At en som kan ha gått ned 1 kg kommer til finalen fremfor en som har gått ned 6 kg?
 
Bør være den som har gått ned mest.. ikke rettferdig ellers..

og det vil holde motivasjonen oppe resten av krigen også..
Hvor skal en ellers få motivasjon fra?
 
Bør ikke det være startvekten som når vi begynte i krigen? Også totalvekten som man går ned til wildcarden går ut?
 
Er det no rettferdig da? At en som kan ha gått ned 1 kg kommer til finalen fremfor en som har gått ned 6 kg?

UNNSKYLD. Jeg leste faktisk det jeg selv ville istad :( jeg mente at alle som går ut kunne sendt inn vektnedgangen siste uken også ble den som hadde gått ned mest valgt til å komme tilbake isteden for å måtte melde vekten sin hver fredag. Klarte jeg å forklare meg nå? Er håpløs noen ganger :p
 
Hehe ikke sant ;) Men de kan jo lage seg en veietråd sånn som andre laga har? Tenker at det sikkert er en motivasjon for alle i wildcard når de kan følge med hverandre..
 
Back
Topp