Wildcard *slankekrigen*



ninoz skrev:
Enig med deg mamma88 :)
Ser ut til at det er kun Buffeluremamma og KonTrolla som oppdaterer her inne...
Dere kan jo heller bruke denne tråden til å sladre? :)



Akkurat sånn jeg tenkte! Mye enklere å se hvem som fortsatt er med når finaleukene kommer, hvis vi har en tråd med bare vekt-innlegg!
 
Bare kjør på :)
Er Fortsetter jeg å rapportere her?
 
Superbra at du ordner opp :)
 
Hadde håpet at det var noen å skravle litt mer her jeg, alltid fint med litt motivasjon og oppdateringer om hva dere gjør osv.. Men kanskje det blir skravling når flere ryker ut av krigen!
 
Det er veldig tydelig at motivasjonen er borte, oppgang i dag også
Men nå må det skjerpings til, var innom butikken nå og kjøpte ikke noe usunt, og ikke finnes det usunne ting her i huset eller, så i dag blir det bare knekkebrød m/pålegg, vann, sunn middag og frukt
 
Skulle gjerne ha skravla litt mer! Men er så fryktelig travle dager når en akkurat har starta jobb etter perm og sånn. Er glad jeg får oppdatert vekta jeg ;p

Ellers plager vekta meg veldig. Ser lave tall hele uka, men om mandagen så er nedgangen minimal - hver uke. Den går jo nedover, mandag etter mandag, men dårlige resultater motiverer ikke til å trene videre liksom. Ond sirkel det der!

Jeg sier meg fornøyd så lenge jeg gjør en innsats matmessig, og at vekta går nedover. Skal ikke kreve mer - enda :) Syns det er fint med et sted å rapportere!
 
Er litt seint ute, men er det en mulighet for å få være med her?? Å en liten inføring i hva jeg evt må gjøre ?? =) Har slanket meg siden 29. august...
 

Jeg kunne også gjerne tenkt meg å være med her.
Startet mandag 26 september her inne... men føler det er veldig dødt utenom her inne på slankekrigenforumet.
Trenger virkelig motivasjon, så dette hadde vært topp å være med på.

Men skjønner hvis dere andre er så godt i gang altså....
Er det forresten total vektnedgang i  % som avgjør hvem som får inn i selve slankekrigen til slutt?
 


supernint skrev:

Jeg kunne også gjerne tenkt meg å være med her.
Startet mandag 26 september her inne... men føler det er veldig dødt utenom her inne på slankekrigenforumet.
Trenger virkelig motivasjon, så dette hadde vært topp å være med på.

Men skjønner hvis dere andre er så godt i gang altså....
Er det forresten total vektnedgang i  % som avgjør hvem som får inn i selve slankekrigen til slutt?


Den med mest nedgang totalt i % får være med i semifinalen i slankekrigen :) 

 
Sånn =) Da har jeg lagt vekten min inn på KUN-vekt-tråden =D 
Kjekt å få være med her...fikk ikke meg meg at slankekrigen startet... da hadde jeg heve meg med denne gangen =) Går på Grete Roede og er veldig motivert!! Satser på å klare å holde der gåene etter kurset og ;O) Til nå har det gått veldig bra!! Satser på der fortsetter litt til =) 
Hvordan går det med dere  jenter??? Jeg er LETT med på litt skravling!! =D 
 
Er vel bare å skrive seg inn i KUN vekt tråden, hvis dere vil være med, sånn jeg har fortstått det! Men poenget for å være med i wildcard er vel at man jobber for å ha en sjans til å komme inn i finalen av slankekrigen, så er man ikke klar for å følge opp og oppdatere hver uke, så er det jo ikke så mye vits i å skrive seg inn der!

Så flott å se at noen skravler litt her! Jeg er virkelig skravlesjuk etter nesten en uke uten nett.. Sliter virkelig med motivasjonen om dagen, så blir nok skuffet på vekta i morgen også!
 
Veldig kjedelig då mamma88... eg hadde en fryktelig dag i går =/ Sprakk fullstendig... gikk å la meg med en grusom følelse... =( 
men for å få det litt bedre med meg selv, har jeg bestemt meg for å gå en laaang fjelltur i dag...håper jeg får det til... tror ikke det er noen endringer på vekten min i morgen....men håper bare ikke jeg har gått opp....
 
Da har jeg skrevet meg opp på vekttråden...
Er det en fast dag dere veier dere? jeg veier meg på tirsdager
 
Ble ikke skuffet på vekta i dag allikevel, den viste - 1 kg Håper det fortsetter nedover nå!
 


*stinoa* skrev:
Er det for sent å bli med? er jo ikke folk på det andre forumet :(


Bare bli med du! Er vel 5 uker til finaleukene starter!
 
Gikk ned 0.8 kg denne uka , men fikk Tr på besøk også... Håper på bedre nedgang til neste ukeemoticon
 
Back
Topp