WILDCARD - SLANKEKRIGEN 2012 - *SKRAVLETRÅD*

Dette begynte dårlig gitt! Selvfølgelig mens-uke denne uka, så vekta var jo skyhøy i går Men da blir det forhåpentligvis en bra nedgang neste uke! Og flere uker til neste mens
 
Hvorfor står det wildcard i overskriften?
Var ikke med på slankekrigen i fjor, så trenger en forklaring :P
 
Wildcard er på en måte et eget lag for de som ikke rakk å melde seg på den vanlige slankekrigen (dere burde kanskje sette en dato for siste påmelding?) og for den som ryker ut fra slankekrigen..

Fra wildcard er det den som har mest nedgang som kommer med i semifinalen i slankekrigen..
 


Happygirl84 skrev:
Wildcard er på en måte et eget lag for de som ikke rakk å melde seg på den vanlige slankekrigen (dere burde kanskje sette en dato for siste påmelding?) og for den som ryker ut fra slankekrigen..

Fra wildcard er det den som har mest nedgang som kommer med i semifinalen i slankekrigen..


Da henger jeg med!
Jeg er vant til at wildcards er folk som ryker ut skjønner dere, men nå skjønner jeg.
 
Da er jeg igang! Akkurat shredda!!! Deilig å være igang!!



Hvilke metode bruker dere andre jenter??Jeg skal trener jillian 30 days shred og spinner. Prøver å vre flink med snopet, men synes det er veldig vanskelig å la vre! Skal prøve å holde det til maks to dager i uken, helst en dag!
 
Da slengte jeg meg med dere jeg jenter!! :o)

Jeg er egentlig på lavkarbo, men har sklidd veeeldig ut i jula... Må komme meg på rett spor igjen!!!

Trener på treningssenter, både noe sal, noe styrke og spinning :o) 
 
Da er tredje daag av shredden gjennomført og motivasjonen er på topp! Det er lenge siden sist! ;) Håper bare det fortsetter slik!  ;))
Hvordan går det med dere andre??
 
Jeg prater visst med megselv!
Men fredag og lørdag er for meg fridager. Deilig å bare slenge seg på sofaen etter en uke på skolebenken!
Men i dag tidlig tok jeg en ny runde med shredden, og har gjennomført 4 dager hittil!! Er veldig spent på vekten imorgen, for jeg har vært mye flinkere med hva jeg har puttet i munnen også! Har spist noen små biter med sjokolade tre dager, men det er bedre enn en skål godis, potetgull, eller brus hver dag i julen.

Lykke til med veiing imorgen jenter!! ;)
 
Endelig tilbake etter en uke med sykdom! Begynte uka med omgangssyken, så her har det blitt veldig rolig og lite mat, så er spent på vekta neste uke!

Veiing på mandag gikk hvertfall veldig bra! Ned 1,5 kilo

I dag har jeg meldt meg inn på treningssenter, så begynner der på mandag! Det trenger jeg virkelig! Har ikke stålkontroll nok til å være flink hjemme!
 
Så bra du er tilbake! Utrolig kjipt med omganssyke!! :(
Jeg har ett bryllup til sommeren som motiverer meg, så jeg må ned litt!! Også har far tilbydd meg å sykle på trimsykkelen hejmme hos han. Og han har lastet ned ett spinningprogram også! Så blir nok noe annet enn bare shred etterhvert!!

Skal du mye ned??
 
Mitt store langsiktige mål er ned 50 kg! Så det kommer til å ta tid, men hvis jeg klarer å gå jevn nedover, så er jeg fornøyd, og det får ta den tiden det tar! Vi skal til Danmark sommeren 2013, så håper jeg kan føle meg vel i bikini da, der blir det mye strand og bading!

Håper at treninga kan gjøre meg i bedre form og få kiloene til å forsvinne! Kostholdet har jeg endret ganske bra, så der holder jeg det jevnt!

Skal du mye ned??
 
Jeg håper å gå ned ti kilo! Da er jeg på vekten jeg hadde før jeg ble gravid første gang. Men kjenner jeg sliter med kostholdet! Er så veldig godte sugen!!  Har byttet ut brød, med knekkebrød.  Og prøver å ikke spise noe særlig imellom. Men jeg går på skole der det er en kantine med masse digg! Så det er tøft! :(

Men håper at det blir bedre og bedre ettersom jeg kommer i en rytme igjen! Har vært mange utskeielser i julen..

Høres ut som du har ett fornuftig mål!! ;)


 
Da røk jeg ut av slankekrigen denne uka!

Jeg kommer til å gi jernet her i wild card gruppa altså! Så bare pass dere ;) 
 
Er det kun Chaba som holder ut her?
 
Ser sånn ut. Det lover jo godt med tanke på å komme inn i semifinalen da :-)
 
 Kan ikke alle som er med i krigen dumpe inn her etterhvert da?? Er jo ingen som kommer!! :( Men jeg har ett bryllup å se frem mot, så motivasjonen må holdes på topp uansett! (selvom jeg har funnet kjolen og den passer! Men kan jo alltids stramme opp litt og miste litt meer av magen!! ;)
 
Jeg er her jeg, men har vært to hektiske uker, så har ikke hatt tid eller energi til å være her inne! Skal prøve å være litt mer aktiv framover! Kiloene skal av uansett!
 
Heisann :) 

Eg hoppe inn i Wildcard-gjengen, om det ikkje e for seint! E veldig motivert alltså, så får prøve å utfordre litt ;) E vel mest for å holde motivasjonen oppe ;) Ska inn å snike litt på veietråden dokkast nå ;)
 
Velkommen skal du være!
Virker som det bare er meg som er aktiv.
Hvilke metoder bruker du for å gå ned??
 
Back
Topp