Wildcard skravletråd

Høres travelt ut camilla82 :)
Her er det liv, kjørte til bhg og gikk hjem igjen. 30 min braaaaatt bakke. Nå er det snart tannlege. Grøss!
I ettermiddag er det middag hos svigers og fotballtrening etterpå.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykke til hos tannlege ;) Usj!

Gleder meg til gåtur i kveld jeg, da har jeg musikk på ørene, det er så deilig :)

Hva skal dere ha til middag i dag ?

Her tror jeg det blir risengrynsgrøt. Ble ikke det allikevel her om dagen.
 
Æsj, ikke fått gjort noe fornuftig for kroppen denne uka:-( ser ut som jeg har gått ned allikavel så det er fint i det minste.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Var så kjekt å spille fotball Igår! Er jo bare for gøy, men gir alt når en er kommet ut på banen :)

Idag skal vi spise middag hos mine foreldre.. Sambo er på reise så vi tar det enkelt. Hihi :) koselig da, men lett for at det ikke blir like Sundt som når man lager maten selv..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hva skal dere kose dere med i helgen ?:) noen sunne snacksetips?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mager kesam med bær, frukt og kanel er jo godt:). Vi har barnefri,sovna ni på sofaen i går og sov til ni i dag, sover og sover for tiden, frustrerende:( Jeg spiste spearribs i går, ikke Sundt, men godt, så 3 sjokoldebiter.. Fy! I dag har jeg spist en porsjon havregryn med melk og syltetøy. Middag ble kjøttboller med potetstappe og fløtesaus. Kose meg med eplebiter og kesam i kveld ja :)
 
Nå nærmer semifinalen seg. Jeg har slått sammen lagene, og det er maks tre uker til semien, så stå på jenter. Den av oss her som har gått ned mest kommer inn i krigen igjen :D
 
Helsprekk på søndag pg i går på meg:(

Men jeg reiser meg opp igjen, dette skal jeg klare! Jeg må! Kan ikke feile nå. Er veldig sliten for tiden så da blir det fort lette løsninger, sppesielt dersom jeg er aleine når sambo jobber.
Men i dag har jeg bestemt meg for å begynne med ukesmenyer igjen! Hatt opphold på det i over en uke nå, merker stor forskjell på halvfabrikata og ren mat.
 
Usj, her går det ikke bra, sliter med å spise sundt, mest på kvelden, men nå er det tomt for usunn driit hjemme, så nå er det stopp!

Frokost i dag ble en mango, masse sunne fettsyrer :)
Lunsj ble salat med kylling, tatziki og chillisaus.
Middag blir søtpotetgryte i barnehagen :)
 
Oppgang på meg i dag, men det var ingen bome etter ukas usunne spising.

I går var jeg en times tur i skogen, utrolig godt, det er virkelig mitt fristed!

Middag i dag tror jeg blir fiskeboller, kjedelig, men lenge siden vi har spist det! I helgen skal vi jobbe litt på huset, lurer på om jeg skal flytte soverommet ned i kjelleren i helga :)
 
Ups, gikk meg hus forbi at det er fredag i dag :p så jeg glemte å veie meg i dag..
 
Hei jenter her er jeg :) veldig stille fra meg den siste tiden. Har begynt i ny jobb og det tar både tid og krefter. Blir foreløpig to treninger i uken men er litt flink med maten :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp