Wildcard skravletråd

Ble 1 time fotball Igår og 1,5 time fjelltur idag. Tar det fortsatt litt med ro Pga bekken men er allikevel viktig å være i bevegelse.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg var ned en kilo.. Strengt kosthold hele uken. Men buksene er fortsatt stram..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har trent hver dag uten i går.
Jeg trener inne, så hvilken temperatur det er ute har lite å si :p

Yey, i dag viste vekta faktisk 0,1 mindre enn startvekta mi (jeg har jo gått opp i løpet av krigen
 
Jeg har trent hver dag uten i går.
Jeg trener inne, så hvilken temperatur det er ute har lite å si :p

Yey, i dag viste vekta faktisk 0,1 mindre enn startvekta mi (jeg har jo gått opp i løpet av krigen
Så bra :) nå er du på rett vei;)
Jeg har bare trent 2 dager, men skal prøve å holde annenhver dag nå til å begynne med :)
 
Hei:) Da kommer jeg inn hit jeg også:) Motivasjonen er på topp faktisk:) Mye vann i kroppen, men det har begynt å slippe nå heldigvis :)
 
Takk takk:) Har fått i meg bare en brødskive i dag, men nå er jeg hjemme fra hundeutstilling, så nå skal jeg spise vårruller, unger og gubbe er ute av huset, så jeg nyyyter stillheten! Det er lenge siden sist;) Etterpå blir det en tur i skogen:) Gleder meg, så mye fine farger!
 
Huff idag og Igår også har jeg spist mye dritt.. Og ingen trening.. Må bli tur på fjellet imorgen. Men har fått gjort en del nødvendige ting da, og vært sosial. Viktig det også :) spist biff ikveld. Får se på det som en proteinkilde. Vin men ingen digg ved siden av. Bra! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ble ingen joggetur på meg i går:-/ regnet hele dagen, så jeg droppet det. Skal prøve å få meg en liten tur i dag. Kjenner jeg gleder meg. Er utrolig deilig med alenetid med musikk på ørene ;-) Har dere forresten tips til gode løpemusikk sanger?
Trenger ikke være høyt tempo sanger, for jeg løper ikke så fort enda :p
Jeg har ikke vært så nøye med maten i helgen, ble pasta til middag i går og en stor porsjon med sviskegrøt og fløte til lørdagskos. (Skulle tro jeg var 80år:p haha)
I dag blir det saltkjøtt med kålrotstappe og potet til middag. Og sikkert sviskegrøt til dessert i dag også, litt hektet det er så godt :p Men på mandag skal jeg være "flink" igjen ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Litchi, er greit å kose seg i helgene så gir vi jernet igjen i morgen :)
Men sviskegrøt? Det må man si! :)

Ble en flott fjelltur idag. Ble en topptur, og fikk makspuls på 101% haha. Må visst justere den...
Vi har hatt nydelig vær denne helgen, og idag ble det heller prioritert å være ute enn å lage middag. Så ble deilig omelett til kvelds :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Haha.. Ikke sant :p laget det egentlig til veslemor, men er blitt hektet selv. Veldig godt altså ;)
Har gått ned 0,3 kg i helgen selv om jeg ikke har rørt meg noe særlig. Har lagt meg tidlig, kanskje det er trikset ?;)
høres ut som du har hatt en hærlig helg, heldig:) hva var makspulsen din da når du kom så høyt:) du er i god form da når du klarer å komme så høyt opp i puls:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ny uke nye muligheter jenter! :)

Pulsen min Igår var på 192. Så da er den vel egentlig litt høyere...?
Veldig målestokk der vi gikk Igår. Får formen svart på hvitt. Selv prest jeg med ca ett minutt, fornøyd med det. Men dersom jeg går ned ca 3-4 kg og går mer styrke i beina vil ok tiden forbedres betraktelig.. Konkurranseinnstinktet slår in! :)

Idag er det tid for spinning igjen. Håper sambo kommer tidlig hjem så jeg får trent litt styrke først på treningssenteret. Er jo nydelig vær ute så burde vel heller ha gått en tur. Imorgen er det kiropraktor så da må jeg ta treningsfri. Så må nytte på idag! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ny uke :)
Har gått ned 200 gram i helga, spiste til og med ett stykke sjokoladekake og litt vaniljeis i går :) Men stolt av at jeg ikke tok flere stykker :)

Er så utrolig sliten for tiden, trøtt altså. Here er det tåkete i dag, men det blir vel bedre, gleder meg til kveldstur med bikkjene!

Jeg skulle kose meg med god mat på lørdag, meeen sovna på sofaen, våkna halv fire, litt seint å lage middag da.. hi hi, så klarte å spise noen håndfull med potetgull og litt sjokolade. Uff ikke sundt men...

Jeg er på jobb, men er bekymret for valpen hjemme, han ble plutselig så rar i går kveld:( Sist han var slik hadde han byll i kinnet etter at han hadde klart å bite seg selv inni kinnet, så redd han er syk, ikke så lett, han kan jo liksom ikke prate!

Middag i dag blir risengrynsgrøt tror jeg! Lite med penger etter takskift på huset, så blir lit slunkent fremover!

Ha en solfylt dag!
 
Kan godt hende du har enda høyere makspuls da Millemari. veldig bra uansett :) kos deg på spinning ikveld .

Ikke værst camilla82, tenk å gå ned selv om man har spist kake og is ;-) hørtes ikke bra ut med valpen, håper det ikke er noe ille. De har jo en tendens til å finne på mye rart.. savner ikke å ha valp for å si det sånn :p

Her er det lese dag.. har ikke fått trent eller gjort noe aktivt i dag..:-/ og i morgen skal jeg på bytur hele dagen, så da blir det ikke noe imorgen heller. Håper at tiden strekker bedre til på onsdag:)
 
Hei :)

Er det liv i dere?? Hi hi, stille her nå. Her går det i ett, i går var det hjem fra jobb, hente unger, kaste i seg no mat og foreldremøte fra 18-20, så hjem, ut med bikkjer, rydde litt, slenge seg på sofaen, sovne hal elleve, våkna halv fire i natt, dusje, legge seg i ett par timer, opp ,levere unger- Nå, endelig sitter jeg her på jobb ;) Noen ganger er det behagelig å komme seg på jobb, heeelt for seg selv.

Ellers er nedgangen i vekt bra, det jeg veier nå er mindre enn jeg har veid under krigen :)
 
Back
Topp