Wildcard skravletråd

Panna

Glad i forumet
Bla bla tråd for de som har røket ut


*På phonen*
 
Jeg røk ut i uke 2 men reg ikke vekt her på fredag. Veide meg faktisk ikke heller. Kan jeg fortsatt være med i wildcard?
 
Jeg røk ut i uke 2 men reg ikke vekt her på fredag. Veide meg faktisk ikke heller. Kan jeg fortsatt være med i wildcard?
Ja, du kan bli med. Det er jo først uka før semifinalen at vekta til oss her har noe å si :)


*På phonen*
 
Flott, da henger jeg meg på igjen :)

Har ikke fått trent på en uke, ryggen har slått seg vrang. Fått en skikkelig kink. Imorgen blir det kiropraktor!
Prøver å være flink med maten da, men syntes det er så vanskelig å holde kostholdet når jeg ikke får trent!
 
Samme her!
Jeg har faktisk gått opp gjennom krigen!!!
Jeg må skjerpe meg kraftig!!!!


*På phonen*
Vi får prøve å motivere hverandre :)
jeg skal ha som mål å trene 30 min annenhver dag. Det er så overkommelig at det er umulig å feile?? Problemet mitt er ofte for store ambisjoner og for liten tid så blir det ingenting av. 30 min er jo bedre enn ingenting. Har ikke trent på evigheter..:(
 
Vi får prøve å motivere hverandre :)
jeg skal ha som mål å trene 30 min annenhver dag. Det er så overkommelig at det er umulig å feile?? Problemet mitt er ofte for store ambisjoner og for liten tid så blir det ingenting av. 30 min er jo bedre enn ingenting. Har ikke trent på evigheter..:(
Gjerne! Tar i mot all motivasjon for set mangler så til de grader her. Tenkte å begynne med Jillian sin 12 ukers trening. Den er ganske kjekk. I morgen. I dag er det helg asså!
Får da 25 min daglig, det må man jo få til! Bare fb som må lide da :p
Ligger godt an med forberedelser til undervisningen min og, så kan ikke skylde på det heller ;-)



*På phonen*
 
Låst bekken har satte meg ut i ca enig en halv uke. Men nå er jeg på bedringens vei, er snart klar for å trene normalt igjen og imorgen er det mandag og nye muligheter. Har vært sløv med maten når jeg ikke får trent. Mat og trening henger sammen som hånd i hanske, hvertfall for meg.
Ikveld skal jeg sette opp treingsmål fremover og maten skal bli langt bedre. Kjenner det allerede på buksene etter en og en halv uke.. Skremmende!
 
Gjerne! Tar i mot all motivasjon for set mangler så til de grader her. Tenkte å begynne med Jillian sin 12 ukers trening. Den er ganske kjekk. I morgen. I dag er det helg asså!
Får da 25 min daglig, det må man jo få til! Bare fb som må lide da :p
Ligger godt an med forberedelser til undervisningen min og, så kan ikke skylde på det heller ;-)



*På phonen*
Hva går 12 ukers treningen ut på ? Har bare prøvd 30days shred med Jillian.
Ikke trent heller i helgen, deilig med avslapning. har ladet opp;-)
Mulig jeg skal prøve meg på en liten joggetur allerede i kveld:)
 
Hva går 12 ukers treningen ut på ? Har bare prøvd 30days shred med Jillian.
Ikke trent heller i helgen, deilig med avslapning. har ladet opp;-)
Mulig jeg skal prøve meg på en liten joggetur allerede i kveld:)
Den heter body revolution. Det er to dager styrke og en med kardio. Søk på det så finner du masse, fant mitt på isohunt.com ;)
39 day shred er ikke så annerledes, er mange av de samme øvelsene, men du gjør ikke det samme to dager etter hverandre.


*På phonen*
 
Fikk du trent i går Litchie?

Jeg klarte det! Trodde jeg skulle være temmelig støl i dag, men det går greit :)


*På phonen*
 
Den heter body revolution. Det er to dager styrke og en med kardio. Søk på det så finner du masse, fant mitt på isohunt.com ;)
39 day shred er ikke så annerledes, er mange av de samme øvelsene, men du gjør ikke det samme to dager etter hverandre.


*På phonen*
Ok, kanskje jeg må sjekke. Kjedelig å gjøre det samme hele tiden. Jeg blir fort lei :p
 
Fikk du trent i går Litchie?

Jeg klarte det! Trodde jeg skulle være temmelig støl i dag, men det går greit :)


*På phonen*
Nei, var altfor lat. Tok tidlig kveld.. I dag må jeg altså trene !:) Stølhet er bra, godt å kjenne den gode samvittigheten leenge ;-)
 
Nei, var altfor lat. Tok tidlig kveld.. I dag må jeg altså trene !:) Stølhet er bra, godt å kjenne den gode samvittigheten leenge ;-)
Nå er jeg spent, ble det trening i dag??

Jeg er ferdig med workout 2, deilig. Og det beste, restitusjonsdrikken. LITAGO sjokoladenelk ;) Jeg liker ikke å spise etter trening, har ikke matlyst da. Også får jeg litt sjokoladesmak hver dag :)

Body revolution, der går ukene som dette:
Uke 1:
Mandag: workout 1
Tirsdag: workout 2
Onsdag: cardio1
Torsdag: workout 1
Fredag: workout 2
Lørdag: cardio 1

Repeteres uke 2.
Uke 3 og 4 erstattes workout 1 og 2 med workout 3 og 4, mens cardio 1 består.
Uke 5 og 6, workout 5 og 6, også cardio 2 osv osv :)
Veldig greit å ikke gjøre det samme hver enste dag.


*På phonen*
 
Her ble det 1 time spinning. Det gikk fint. Hurra! Friskmelder meg selv :)

Stod med en lett litago i hånden Igår.. Men ble heller en yt. Ikke så god som litago men tar seg litt bedre ut ute i offentligheten ;) men er sikker på innholdet er sånn ca det samme.....
 
Her ble det 1 time spinning. Det gikk fint. Hurra! Friskmelder meg selv :)

Stod med en lett litago i hånden Igår.. Men ble heller en yt. Ikke så god som litago men tar seg litt bedre ut ute i offentligheten ;) men er sikker på innholdet er sånn ca det samme.....
Wow, spinning er jo steinhardt!! Veldig bra at du har kommet igang igjen!!

Ja, det var en artikkel om yt og litago for noen dager siden. Yt er bare dyrere og har litt mere protein, men litago er fullgodt det. Trenger litt sjokoladesmak i løpet av dagen, så det er premien min etter trening ;))
Du kan få deg en flaske så ser ingen hva du har i den ;))


*På phonen*
 
Nå er jeg spent, ble det trening i dag??

Jeg er ferdig med workout 2, deilig. Og det beste, restitusjonsdrikken. LITAGO sjokoladenelk ;) Jeg liker ikke å spise etter trening, har ikke matlyst da. Også får jeg litt sjokoladesmak hver dag :)

Body revolution, der går ukene som dette:
Uke 1:
Mandag: workout 1
Tirsdag: workout 2
Onsdag: cardio1
Torsdag: workout 1
Fredag: workout 2
Lørdag: cardio 1

Repeteres uke 2.
Uke 3 og 4 erstattes workout 1 og 2 med workout 3 og 4, mens cardio 1 består.
Uke 5 og 6, workout 5 og 6, også cardio 2 osv osv :)
Veldig greit å ikke gjøre det samme hver enste dag.


*På phonen*
Trente for første gang på evigheter i går, ble halvtimes latmannsjogg :) løp veldig sakte.. Men godt likevel ;)
Ser ut som et bra program du følger. Lurer på om jeg må teste det senere engang. Trener du hver dag?
 
Skal dere trene noe i dag da? Her har vi fått minusgrader:-( men tror jeg skal prøve meg på en liten joggetur selvom :)
 
Back
Topp