Wildcard skravletråd høst 2018

Kom inn her da MiniMe80, du og jeg får skravle her.
 
Kom inn her da MiniMe80, du og jeg får skravle her.
Vi får gjøre det :)
Veide meg i dag og etter ferien har det kommet noen uønskede kiloer :shifty: Visste at jeg hadde gått opp litt men ikke så mye som jeg har gjort de to ukene... Men tror det er en del vann og bare jeg begynner å spise normalt så håper jeg at det går litt fort ned. Blir spennende å se hva vekta sier på fredag enn den var i dag. Håper å redusere vektøkningen.
 
Jeg har gått opp i helga Sånn helt typisk. Irriterende nok bryr jeg meg ikke engang
 
Jeg har gått opp i helga Sånn helt typisk. Irriterende nok bryr jeg meg ikke engang
Veldig typisk.
Føler jeg slapper litt mer av mht vektnedgangen nå når jeg er i Wildcard. Så de uønskede kiloene skal jeg jobbe jevnt og trutt med å få bort, men stresser ikke sånn sett, selv om jeg ikke liker at jeg veier så mye når jeg endelig var på vei ned.
 
Ja Jeg skal fortsatt ta grep men orker ikke stresse med det.
 
Ja Jeg skal fortsatt ta grep men orker ikke stresse med det.
Gjøre det man kan og ikke noe mer enn det. Følte ikke for å stresse med slankinga nå når jeg hadde gått opp på ferien, mistet litt motet også. Heldigvis gått ned 1,9 kg siden tirsdag så håper det går litt fortere å gå ned disse feriekiloene. Men tror jeg må streve litt med det.
 
Jaa, ned igjen! Men det er verre uten utfordringen altså!
 
Jaa, ned igjen! Men det er verre uten utfordringen altså!
Det er vanskeligere da ja. Her har jeg gått opp, hadde mensen i begynnelsen av uka så det henger litt igjen.
 
Sånn hadde jeg forrige uke, derfor jeg havna her.

Får håpe neste uke blir bedre :)
Håper på det :) Her henger det gjerne igjen litt en uke eller to før jeg klarer å komme meg ned.
 
Da flytter jeg inn til dere her på wildcard;) etter en elendig uke på grunn av ny jobb, to fagdager og hotellovernatting er jeg klar for å gå ned det jeg gikk opp og fortsette livsstilsendringa;)
 
Back
Topp