Wildcard info

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Har ny info ang Wildcard for denne runden.


Vanligvis så får en fra Wildcard komme inn igjen i krigen når det er 6 eller 7 deltagere igjen. Men siden vi er så mange i krigen denne gangen så er det jo noen uker/måneder før vi får tatt inn en fra Wildcard og da er det mange som faller i fra.
Som en liten motivasjon så har krigleder og lagledere blitt enige om at vi vil også ta inn en fra Wildcard når det er 20 deltagere igjen i krigen.
Man må fortsette å registrere vekt hver uke, innen fristen kl 19 på fredager, for å få mulighet til å bli tatt med inn.


Det vi også begynte med mot slutten av krigen forrige runde var en utfordring for de på Wildcard. Ingen vektbonus i premie for den som hadde flest poeng men at vinneren får lage ny utfordring. Det kan også være en idé å ha når det blir flere deltagere på Wildcard.

https://forum.babyverden.no/threads/veietråd-wildcard.1958425/
 
Knall, litt mer motiverende å være med i wildcard da. Jeg er jo der nå, og derved avtroppende lagleder, en ny lagleder overtar trolig denne uken eller med litt opplæring til neste, vi får se, jeg har ikke fulgt med i lagtråden de siste daene men lovd å bidra ved ukens innveiing ved behov, men bedre å ha en lagleder som fortsatt er på laget.
 
Knall, litt mer motiverende å være med i wildcard da. Jeg er jo der nå, og derved avtroppende lagleder, en ny lagleder overtar trolig denne uken eller med litt opplæring til neste, vi får se, jeg har ikke fulgt med i lagtråden de siste daene men lovd å bidra ved ukens innveiing ved behov, men bedre å ha en lagleder som fortsatt er på laget.
Det er det :) Håper det blir litt mer aktivitet for de på Wildcard.
Skjønner det med at det er bedre at en som er med i krigen blir lagleder. Har vært i kontakt med ny lagleder og nevnt at på fredag skal tallene til Avocado siden hun er vikar for meg denne uka.
 
Det er det :) Håper det blir litt mer aktivitet for de på Wildcard.
Skjønner det med at det er bedre at en som er med i krigen blir lagleder. Har vært i kontakt med ny lagleder og nevnt at på fredag skal tallene til Avocado siden hun er vikar for meg denne uka.
Hvem er den nye laglederen?
 
Back
Topp