Wild Yam

My90

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Hei dere! Har gått til innkjøp av Wild Yam, lurer på hvor mange tbl jeg skal ta? Og hvor lenge? Uklare EL-tester denne pp, men sterkest test tirsdag så antar el var onsdag, dvs at jeg er 3 dpo i dag. Og om jeg har forstått rett skal man begynne etter el? :)

Hei dere! Har gått til innkjøp av Wild Yam, lurer på hvor mange tbl jeg skal ta? Og hvor lenge? Uklare EL-tester denne pp, men sterkest test tirsdag så antar el var onsdag, dvs at jeg er 3 dpo i dag. Og om jeg har forstått rett skal man begynne etter el? :)

Kan bare svare for meg; begynte dagen etter EL, 2x2 tbl; altså to tabl to ganger for dagen:happy: og enten frem til mens eller pos g-test; slutta da jeg fikk pos. g-test:smug::Heartred

Jeg spør kanskje dumt, men hva gjør disse tbl? :)

Vet ikke om det var den eller babyklisteret som funka da; eller om det kun er tilfeldig:hilarious: men er nå gravid; ca 4+4 idag:p

Hva gjør disse TBL og babyklister? Nybegynner her :p

Hva gjør disse TBL og babyklister? Nybegynner her :p

De bidra til at miljøet «der nede» skal bli «bedre» til å ta i mot/holde på et befruktet egg:rolleyes: (sånn som jeg har forstått det iallfall:)) finnes en tråd her inne som heter «superkur for kortere/stabil syklus» eller noe i den duren + en som heter babyklister; begge disse er veldig fine ifh til info ang disse naturpreparatene :joyful:

Jeg spør kanskje dumt, men hva gjør disse tbl? :)
"Wild Yam rot er høyt verdsatt for sitt naturlige innhold av diosgenin, som er en av byggestenene i det kvinnelige kjønnshormonet progesteron" så det skal kanskje kunne ha en effekt på hormonbalansen i lutealfasen vil jeg tro. Har prøvd å bli gravid i over et år nå, så tenker det skader ikke å prøve :) Spennende å prøve seg på litt naturmedisin/alternativ medisin, kanskje det virker?

Har en boks liggende. Kan man begynne på det etter el? Er 7 dpo nå.

Vet ikke om det var den eller babyklisteret som funka da; eller om det kun er tilfeldig:hilarious: men er nå gravid; ca 4+4 idag:p
Gratulerer!! Ble du gravid etter første runde med disse preparatene? Går det ikke denne gangen får jeg gå til innkjøp av babyklister :)

Gratulerer!! Ble du gravid etter første runde med disse preparatene? Går det ikke denne gangen får jeg gå til innkjøp av babyklister :)

Takk:happy: ja, kjøpte både det og babyklister til den pp’n som var nå; men vet som sagt ikke om spira sitter på grunn av disse; eller om det kun er tilfeldig:D men lykkelig uansett:smug:

Jeg begynner med wild yam og babyklister i dag, første pp jeg prøver dette så blir spennende å se. Jeg tenker 2 tbl med wild yam to ganger om dagen.

Jeg tenkte å prøve Wild Yam denne syklusen selv. Fikk positiv test fredag og lørdag morgen, negativ igjen lørdag kveld. Tenker jeg begynner med pillene i kveld. Se oppskrift i bildet (kopiert fra Lykkeliten).

B53C691B-8E09-43B9-B232-AAA6736BE4FA.jpeg

Vi får oppdatere hverandre på hvordan det går. Masse lykke til ❤️

Jeg tenkte å prøve Wild Yam denne syklusen selv. Fikk positiv test fredag og lørdag morgen, negativ igjen lørdag kveld. Tenker jeg begynner med pillene i kveld. Se oppskrift i bildet (kopiert fra Lykkeliten).

Vis vedlegget 307065

Vi får oppdatere hverandre på hvordan det går. Masse lykke til ❤️

Perfekt! Takk jeg skal prøve meg på dette! Lykke til, håper det kan ha en effekt :smiley-bounce012

Back
Topp