Wild Yam-erfaringer

Hæppi

Forelsket i forumet
Augusteplene 2026✨
Hei!

Er det noen som vil dele sine erfaringer ved bruk av Wild Yam? Vurderer det til neste prøveperiode. Har hatt det klart i to mnd nå, men er så redd for å starte for tidlig på tablettene. Hører gjerne fra dere som har testet, og når dere evt. begynner i syklus. :)

Jeg brukte det en gang og ble gravid, usikker om det hadde noe med wild yam og gjøre :bored::rolleyes: jeg testet etter eggløsning, men siden jeg ikke tempet så begynte jeg 3 dpo bare for å være helt sikker at eggløsning hadde vært:happy: også trappet jeg ned på dosen fra positiv test (ca 9 dpo) frem til ikm.

jeg ble også gravid da jeg brukte Wild Yam, men også usikker på om det hadde en virkning.. jeg husker ikke når jeg begynte osv. men tenker uansett ikke å bruke det igjen nå i første PP. spennende å høre om det kanskje får en effekt for deg da, om du velger å bruke!:)

Har prøvd Wild yam i flere omganger, men egentlig aldri opplevd noe effekt av det. :P gav meg ikke lengre lutealfase, og jeg ble ikke gravid da jeg brukte dem heller.

Etter 13 pp’er prøvde jeg Wild Yam for første gang forrige syklus. Vil si det funket rimelig bra for meg, jeg ble gravid og er i uke 5+2 nå :)

Etter 13 pp’er prøvde jeg Wild Yam for første gang forrige syklus. Vil si det funket rimelig bra for meg, jeg ble gravid og er i uke 5+2 nå :)
Kan jeg spørre om når du sluttet med Wild Yam? Eller bruker du det under graviditeten også? :)

Hvilket merke på Wild yam brukte du? Og hvilken dosering. ?Gratulerer med graviditeten!
Solaray sin wild yam brukte jeg :) Tok 2 tab morgen og kveld fra ca 2 dpo, trappet gradvis ned fra ca 6 dpo og sluttet helt ved positiv test :) Er en god «oppskrift» her inne på forumet et sted, men husker ikke helt hvor. Men hvis du søker på det inne på forum så finner du det nok :D Tusen takk ❤️ Det er enda ganske uvirkelig :hilarious:

Back
Topp