Wild Yam dosering

Blåveis96

Betatt av forumet
Skal prøve Wild Yam for første gang etter jeg har hatt el denne syklusen. På pakken (Solaray) står det på dosering 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Syns det hørtes så mye ut :eek:

Har dere fulgt denne doseringen eller hvor mange tok dere som har brukt denne?

Er ikkje komt så langt. Venter på eggløsning enno. Tar Bidronninggele, og har fått maaange dagar med "Høy" på monitor. Lurer nesten på om det ikkje er mulig å få lav igjen før etter ein max.
Har kjøpt inn ein pakka wildyam, men ikkje lest på den enno.
Eg tenker eg følger det som står.

Jeg tok 2 morgen og 2 kveld 2-6 dpo, 1 morgen og 2 kveld 7-9 dpo, 1 morgen og 1 kveld 10-12 dpo, 1 morgen 13-14 dpo.
Ettersom jeg forsto var det lurt å trappe gradvis ned på den, og ikke slutte brått.

Er ikkje komt så langt. Venter på eggløsning enno. Tar Bidronninggele, og har fått maaange dagar med "Høy" på monitor. Lurer nesten på om det ikkje er mulig å få lav igjen før etter ein max.
Har kjøpt inn ein pakka wildyam, men ikkje lest på den enno.
Eg tenker eg følger det som står.

Har heller ikke hatt el ennå, har lange sykluser.. Sykt kjedelig

Hva tar man det for? Uerfaing på den fronten :)

Skal visst hjelpe egget å feste seg etter hva jeg har forstått :) "Naturlig innhold av diosgenin, en av byggestenene i det kvinnelige kjønnshormonet progesteron"

Aah :) takk for svar :D

Jeg tok 2 morgen og 2 kveld 2-6 dpo, 1 morgen og 2 kveld 7-9 dpo, 1 morgen og 1 kveld 10-12 dpo, 1 morgen 13-14 dpo.
Ettersom jeg forsto var det lurt å trappe gradvis ned på den, og ikke slutte brått.

Tok du kapsler eller tabletter? Har akkurat kjøpt kapsler og lurer selv på hvor mange man burde ta av dette

Back
Topp