Wil har Downs og flyr høyt!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Beskjeden om at sønnen hadde Downs syndrom, forandret Alan som person.
– Det hjalp meg til å innse hvor egoistisk jeg var. Jeg var mer opptatt av hvilken negativ virkning dette ville ha på meg og familien min, enn å tenke på hvilken velsignelse han ville være, sier han.
Les om Wil her, og se bildene der han flyr

Nydelig bildeserie:)

Kule og fine bilder :)

Jeg synes derimot det er litt trist at foreldre føler de må gjøre slike ting for å bevise verden at ungen er spesiell og en berikelse og ikke en byrde.

Kule og fine bilder :)

Jeg synes derimot det er litt trist at foreldre føler de må gjøre slike ting for å bevise verden at ungen er spesiell og en berikelse og ikke en byrde.

Og slik er vel dessverre samfunnet vårt. Når vi driver med sortering av hvem som får komme til verden og hvem som ikke gjør det. Da er det ikke rart at noen mennesker har lyst å rope ut til hele verden :)

Og slik er vel dessverre samfunnet vårt. Når vi driver med sortering av hvem som får komme til verden og hvem som ikke gjør det. Da er det ikke rart at noen mennesker har lyst å rope ut til hele verden :)
Samfunnet vårt, inkludert pappaen selv. Trist om han føler han må bevise noe for å føle at han og sønnen er bra nok. Jeg tenker ikke så veldig mye over om barn har downs, og tenker det er vel mer foreldrenes følelser. Hvorfor må de fortelle meg hvor fantastisk barnet deres er? Jeg har ikke behov for å høre det. Mer de som føler behov for å bevise og bekrefte at barnet er bra nok - kanskje også overfor seg selv? Vet ikke jeg...synes det blir litt å gjøre han enda mer "anderledes" enn feks søsknene istedenfor å bare la han være en av flokken som den største selvfølge.

Back
Topp