Wiiiii!!!

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Kjennes ut som det er noe på gang ... Iiiiik.. Tørr nesten ikke håpe en gang! Men kjennes reelt ut! Nå må jeg gi det noen timer å se.. Kan være det bare et modningsrier slik jeg har hatt før, -men man blir da så håpefull!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi oi!! Spennende!!! Krysser fingrene for at deg skjer noe for deg nå! Lykke til!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Lykke til! Håper det ikke gir seg og at det er the real thing :D Ser at du ikke har termin før 29 mai, så da er du heldig! :)

Lykke til! Håper det ikke gir seg og at det er the real thing :D Ser at du ikke har termin før 29 mai, så da er du heldig! :)
I know! Superheldig! Men har som sagt hatt en del modningsrier etc så kan være at de bare kjennes annerledes denne gang.. ? Grrr!!! Er så frustrerende å lure, håper nesten at det plutselig settes skikkelig i fang slik at man VET, og slipper å sitte å kjenne etter å lure ..

Ooooh, spennende :D Krysser fingrene for deg ;) Masse lykke te :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Lykke til:) blir spennende å følge med iløpet av natten, om du holder oss oppdatert;)

Så spennende natt! Masse lykke til :D

Hvordan går det? Har tenkt på deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj! Det stoppet opp!! Grr!!

Ja, jeg vet! Blir rett og slett litt sur jeg!! Selv om jeg vet at jeg ikke kan forvente det iom at jeg ikke er kommet til termin enda, men disse vondtene gir meg forhåpninger!

Neeei! Æsj så kjedelig! :( *Sender deg masse fødestøv*

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp