wiiiii.... vekta går nedover

Trillemor82

Forumet er livet
5 kilo ned uten egentlig å gjøre stort enn å trene med den superspreke gravide superberta... (hun er mer ivrig enn meg for å si det sånn) og spise sånn noenlunde greit....... følger ikke med på stratoskjøret hennes da.. selv om det holdt på å gå galt en periode..........[8D]

imponerende!

det er digg å endelig gå under førgravidvekt... for det så stygt ut en peride.. helt til ritalin kom g reddet meg[8D] dvs.. ikke helt da.. for kveldsmaten i dag ble brødskive med nugatti.. men det sier vi ikke høyt?[8D]

Så flink du er!!
All grunn til å være stolt av deg selv[:D]

Knallbra
Du er kjempeflink!!

Så flink du er[:)]

Du er råflink da!!!!! 

Tror jeg og må skaffe meg ei SuperBerte....[;)]

ORIGINAL: Nøste77

Du er råflink da!!!!! 

Tror jeg og må skaffe meg ei SuperBerte....[;)]

du kan låne min[8D] hun er ganske kjekk å ha.. for jeg føler liksm jeg må trene når hun trener...haha.. hjelper å ha en gravid en som pusher på..[8D] litt demotiverende at den gravide er sååå sykt mye sprekere da...[8D] men får satse på at bekkenet snart takker for seg.. så har jeg litt tid på å kanskje komme meg litt på nivå med den spreke gravide stratosspiseren[:D]

Så flottings!!!! Alltid kjekt med noen som kan motivere litt - stå på videre

Du er så flink, snuppa!!! Grattis! Som jeg sier, vi skal IKKE være gravide mer, vi skal være lekre og smekre sammen i stedet[:D]

ORIGINAL: monicabebe

Du er så flink, snuppa!!! Grattis! Som jeg sier, vi skal IKKE være gravide mer, vi skal være lekre og smekre sammen i stedet[:D]

er du heeelt sikker?? m er faktisk på gli her....................................[8D][;)]

ORIGINAL: Trillemor82

er du heeelt sikker?? m er faktisk på gli her....................................[8D][;)]

Da har du gjort bedre jobb med ahn enn jeg har her....mulig jeg må låne han som pappa her i huset da i såfall. Mannen her sier at det IKKE er aktuelt, hehehe

Å nå ble jeg misunnelig. Her går det nemlig bare OOOOOpp[8|]

ORIGINAL: ajasto

Det er jo en naturlig konsekvens det....

I mitt tilfelle gitt det mer enn opp, det gikk liksom OPPPPPPPPPPPP. Helt vilt. Men skal nok bli meg selv tilslutt. Og det blir jo du også om en stund!!!

ORIGINAL: ajasto

Det er jo en naturlig konsekvens det....

I mitt tilfelle gitt det mer enn opp, det gikk liksom OPPPPPPPPPPPP. Helt vilt. Men skal nok bli meg selv tilslutt. Og det blir jo du også om en stund!!!

Joda vet det ordner seg men veldig trasig å ikke kunne gjøre så mye med det. Har vært skikkelig dårlig som vanlig og det eneste som hjelper er gjerne litt usunn mat. Så hiver jeg i meg litt av det da slik at jeg klarer å være oppegående nok til at jeg får gått på jobb. Og vekten raaaaaaaaaaaaaaser opp. Det er vel det eneste jeg har tatt tungt ved denne graviditeten. Gleder meg til jeg kommer litt lenger i svangerskapet slik at jeg får mage. Da har jeg liksom lov til å vagge litt hihi.[8D]

Flinke Trillemor[:D] Herlig følelse, er det ikke?[;)]
Og litt sjokolade MÅ til innimellom! Ellers holder man ikke lenge[8D]

Se her ja!!! Så flink du er!

ORIGINAL: lenemor

imponerende!

Back
Topp