Etter jordmor time idag er alt bra , baby har festet seg noen som vet om det er en myte eller sant om baby fester seg tidlig så er det ikke lenge til fødsel? er så spent!
Lykkelig gravid
Lykkelig gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter jordmor time idag er alt bra , baby har festet seg noen som vet om det er en myte eller sant om baby fester seg tidlig så er det ikke lenge til fødsel? er så spent!
Lykkelig gravid
Har hatt myyyyye vondt i bekkenet i forrige uke så tror nok at det var derfor men ellers ingenting nyttGrattis! Eller ka man no sier i dette tilfellet
Merker du forskjell?! Eg aner jo ikke ka eg skal kjenne etter...
Åja Okei Hehe ho kommer når ho kommer jaaaaa nå er vi nære alle sammen!!Så gøy! Da vet du vertfall at du er et skritt nærmere på vei. Jeg aner ikke om det har noe å si, men leste nettopp en tråd her inne, usikker på hvor, hvor flere hadde opplevd at hodet festet seg tidlig, men at de likevel gikk på overtid! En ting er vertfall sikkert, vi nærmer oss fødsel uansett
Åja . Da er det nok en myte det da !At hodet er festet er ikke alene et tegn på at fødsel er like før. Hodet var festet fra ule 33/34 med både nr 1 og nr 2 her men gikk likevel 14 og 15 dager over termin og måtte settes igang.