Wiiii hodet er festet

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Etter jordmor time idag er alt bra , baby har festet seg ❤️ noen som vet om det er en myte eller sant om baby fester seg tidlig så er det ikke lenge til fødsel? :) er så spent!

Lykkelig gravid ❤️

Etter jordmor time idag er alt bra , baby har festet seg ❤️ noen som vet om det er en myte eller sant om baby fester seg tidlig så er det ikke lenge til fødsel? :) er så spent!

Lykkelig gravid ❤️

Grattis! Eller ka man no sier i dette tilfellet :D

Merker du forskjell?! Eg aner jo ikke ka eg skal kjenne etter... :p

Så gøy! Da vet du vertfall at du er et skritt nærmere på vei. ;) Jeg aner ikke om det har noe å si, men leste nettopp en tråd her inne, usikker på hvor, hvor flere hadde opplevd at hodet festet seg tidlig, men at de likevel gikk på overtid! En ting er vertfall sikkert, vi nærmer oss fødsel uansett :P

Så gøy! Da vet du vertfall at du er et skritt nærmere på vei. ;) Jeg aner ikke om det har noe å si, men leste nettopp en tråd her inne, usikker på hvor, hvor flere hadde opplevd at hodet festet seg tidlig, men at de likevel gikk på overtid! En ting er vertfall sikkert, vi nærmer oss fødsel uansett :P
Åja Okei Hehe :-) ho kommer når ho kommer ❤️ jaaaaa nå er vi nære alle sammen!!

Lykkelig gravid ❤️

At hodet er festet er ikke alene et tegn på at fødsel er like før. Hodet var festet fra ule 33/34 med både nr 1 og nr 2 her men gikk likevel 14 og 15 dager over termin og måtte settes igang.

Tror nok det er en myte.
Og hos noen så er det ikke sikkert hodet fester seg før man er i fødsel, spesielt hos de som har født før...

Så gøy en mindre bekymring, vi er uansett en dag nærmere fødsel;)

så morro!! har festa seg her også! :D føles som et skritt nermere i allefall!

Eneste jeg har hørt og lest. Er at når man er førstegangsfødene da kan det være at det fester seg tidlig. Og andre sent eller når fødselen starter.

Grattis! Nesten festa her også, mente legen.

Etter det er festa tar det som regel ikke mer enn fem uker før fødsel, men man KAN gå lenger også. For andregangsfødende tar det som regel ikke mer enn to uker fra hodet er festa.

Så uansett er det større sannsynlighet for at du føder tidligere og ikke blir gående over tida i alle fall, men det KAN også skje at du blir gående lenge.

Så morsomt at det har festa seg! :) Jeg kjenner i allefall at jeg kommer til å føle meg et skritt nærmere når hodet har festa seg her :p

Back
Topp