Wiiii! :D

smurfemamma91

Flørter med forumet
... Da var man halvveis gitt! 20 uker i dag Ü Sykt hvor fort det har gått hittil, og er så glad for at jeg har vært såpass frisk, så langt. Med mye på tapeten framover og mange flotte ting å se fram tell, bl. a. flytting til nybygd, selveid leilighet med samboer, i januar og bebis i februar! Åh, livet er herlig! <3

Nå går jeg mest bare å tråkker rundt og venter på at den magan skal komme!
Når kom deres mage, ved deres første baby? :)
 
Gratulerer med uke 20 :)
Selv skulle jeg vært der nå sist søndag, men terminen ble flyttet, og jeg er "igjen" i uke 19.... Men snart er det uke 20 her også!

Dette er nr 2 og magen kom ganske fort i uke 13-14 (ikke stor, men synlig). Men med førstemann kom den synlig rundt uke 15-16!
 
Gratulerer med halvveis:)) Her har ikke magen kommet enda (22 uker), men hvis det blir som sist svangerskap så viser den seg ikke tydelig før uke 26-27. Spennende å se om magen blir lik som sist :))
 
Grattis med halvveis! :)

Første gang begynte magen å vokse fra uke 13, men den så egentlig bare tjukk ut frem til uke 21. :) 
 
Er moro at det er så forskjellig når det kommer til disse magene! :)
Merker jo at den er blitt større, andre ser jo tydeligvis det at den har vokst, men synes ikke det er no stor framgang! Føler meg mest bare smålubben! hehe! :P Kanskje om magen hadde vært lik på dagen, som på kvelden, at man kunne sett no, men.. Den kommer nok tidsnok, men er jo litt kos med denna runde magan da, kjedelig å gå rundt å føle seg "halvfeit! :P
 
jeg føler magen begynner å komme litt nå.. Men samtidig så føler jeg meg bare tjukk!! Er liksom på det stadiet hvor man ikke vet om jeg er gravid eller om "jeg bare er sÅ tjukk!" hehe :p
 
Hehe, kjenner tell den følelsen der, Katrine91 :P
 
med første så kom den i uke 24 :) denne gangen kom magen med en gang!

gøy å ha noe å se frem til :)
 
Har lest at veldig mange får mage rundt de ukene der, 23-24-25 ish, så ikke mange ukene tell da.. Håper det kommer no snart, er jo litt stas med denna magan :D
 
Back
Topp