Wii

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Da e eg ganske sikker på at eg kjenner smått med liv fra magen :-D de begynte for et par dager siden og i dag var første kynne på plass også, stein hard mage og den stod ut :-P hehe fått et par svake senere i dag og..gikk en tur og så har eg pakka kofferter til avreise i morgo :-)
18 uker i morgo :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh så gøy! Kjenner jeg blir litt misunnelig på alle som kjenner liv men kpmmer vel tidsnok tenker jeg :)

Åh så gøy! Kjenner jeg blir litt misunnelig på alle som kjenner liv men kpmmer vel tidsnok tenker jeg :)
Ikke mye eg kjenner men litt spes når eg skal sove da eg ligger litt halvveis på magen, men som de sier små bobler eller lesmus :-)
Men er min 2. så de sier jo vi kjenner tidligere..men er nå på ca samme tid som sist.

Plutselig så kjenner du noe annerledes i magen du også :-D

Ikke mye eg kjenner men litt spes når eg skal sove da eg ligger litt halvveis på magen, men som de sier små bobler eller lesmus :-)
Men er min 2. så de sier jo vi kjenner tidligere..men er nå på ca samme tid som sist.

Plutselig så kjenner du noe annerledes i magen du også :-D

Var på UL her om dagen og den lille spreller godt fra seg i alle fall :) men ja plutselig kjenner jeg noe tenker jeg :)

Så moro :) er så stas når man begynner å kjenne liv <3

Sprøtt..i dag før eg skulle stå opp så holdt eg hånda på magen, da kjente eg 4 tydelige dunk :-D

Så hærlig :) er så god følelse å kjenne liv fra den lille <3

Jente 2010 & 2012 <3

Back
Topp